جزیره کیش از جمله مناطقی است که خیابان‌های مهمی در خود دارد. این خیابان‌ها مملو از فروشگاه‌ها و پاساژ برای خرید و همچنین مناسب برای دور زدن با خودرو هستند و می‌توان خاطرات خوبی را در آن‌ها ساخت. بنابراین در این مطلب به مهم‌ترین خیابان‌های جزیره کیش اشاره داریم.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۰۴

سعی کنیم اجاره ویلا در کیش را برای این خیابان‌ها اولویت قرار دهید تا دسترسی شما به آن‌ها ساده‌تر باشد.

جاده جهان کیش

از بهترین خیابان‌ها برای اجاره ویلا در کیش می‌توان جاده جهان را نام برد که برای دور دور گزینه مناسبی است. بسیاری از جاذبه‌های طبیعی و زیبای کیش در این خیابان نمایان است و از مشاهده پوشش گیاهی تا دریا، همه و همه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. مطمئنا تماشای طلوع و غروب خورشید که در این خیابان کاملا واضح است، مسافران را برای دست پیدا کردن به آن بیشتر ترغیب می‌کند.

تمام موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های جاده جهان کیش هستند و قطعا با دیدن نکات دیگر غافلگیر خواهید شد. با زدن یک دور کامل در این جاده می‌توانید از کل جزیره بازدید کنید. از مزایای این جاده باید عدم وجود چراغ قرمز و دست انداز را نام برد و با خیالی راحتی قادر به رانندگی هستید. تمام وسایل نقلیه اعم از موتور، خودرو و دوچرخه در این جاده حضور دارند تا گشت و گذاری لذت‌بخش داشته باشید.

بلوار دریای کیش

یکی از بلوارهای بسیار زیبای جزیره کیش، بلوار دریای کیش است که به اسکله تفریحی این جزیره منتهی می‌شود. دریای زلال جنوب در این بلوار کاملا پیدا است و در انتهای ماجراجویی خود در آن می‌توانید حسابی لذت ببرید. از مهم‌ترین اماکن واقع در این بلوار باید در قدم اول بولینگ مریم را نام برد. بولینگ مریم کیش مجهز به سالنی بسیار بزرگ برای این بازی است که بد نیست به همراه دوستان و رفقای خود، سری به آن جا بزنید. تفریحات دیگری نظیر بیلیارد نیز در این سالن یافت می‌شود.

چند خیابان مهم کیش را بشناسید



ضمنا برای صرف غذا می‌توان از امکانات رستوران‌هایی مانند توتی فروتی استفاده کرد که انواع غذاهای لذیذ در آن ارائه می‌شود. از هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره گرفته، همه در این بلوار وجود دارند که مهم‌ترینشان شایلی، آرامش، فلامینگو، آنا، لوتوس و نیک اندیش هستند. این هتل‌ها به دلیل سرویس‌دهی مناسب، روزانه پذیرای مسافران زیادی از شهرهای ایران هستند.

بلوار ساحل کیش

از خیابان‌های معروف دیگر کیش، بلوار ساحل را نباید از یاد برد که پر از هتل‌هایی برای سلیقه‌های گوناگون است. با نگاه روی نقشه درمی‌یابید این بلوار به خیابان‌هایی نظیر فردوسی و سنایی که اهمیت بالایی دارند، متصل می‌شود. پس با رزرو هتلی از این بلوار به دلیل موقعیت مکانی مناسب، با یک تیر چند نشان خواهید زد.

این هتل‌ها قدمتی طولانی دارند و همواره در جلب رضایت مردم به خوبی عمل می‌کنند. برای نمونه هتل صدف کیش را به عنوان هتلی با معماری و دکوراسیون فوق‌العاده داریم که با دوازده طبقه، اتاق‌های زیادی برای استراحت در خود دارد. هتل گامبرون هم یکی دیگر از این موارد است که از اقتصادی‌ترین هتل‌های سه ستاره، اما با کیفیتی ایده‌آل به شمار می‌رود.

 چند خیابان مهم کیش را بشناسید

 

خیابان سنایی کیش

در آخر خیابان سنایی کیش به عنوان یک خیابان مهم در شرق این جزیره را داریم که فاصله کمی با ساحل خلیج فارس دارد. دسترسی بسیار ساده به اسکله تفریحی کیش از مزیت‌های خیابان سنایی به حساب می‌آید. یکی از جاذبه‌های تجاری این خیابان، بازار مریم به سبک سنتی است که همه روزه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. محصولات زیبایی به عنوان سوغاتی کیش در این بازار به فروش می‌رسد و بد نیست سری به آن بزنید. از هتل‌های معروف و لوکس سنایی نباید تاثیر هتل ویدا را در جذب بیشتر گردشگران نادیده گرفت. این هتل انواعی از امکانات و خدمات که در ذهن خود به آن‌ها فکر می‌کنید را در اختیار دارد.

سخن پایانی؛ اجاره ویلا در کیش

این مطلب در مورد مهم‌ترین خیابان‌های جزیره کیش بود که امیدواریم از آن برای اجاره ویلا در کیش استفاده کرده باشید. نه تنها این خیابان‌ها، بلکه برخی دیگر از خیابان‌های این جزیره همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار دارد و دلیل آن را باید وجود مناطق گردشگری و تجاری فراوان و نیز پراکندگی خوب آن‌ها عنوان کرد. به علت بازدید زیاد از این جزیره، شاید منطقی نباشد که ابتدا به آن قدم بگذارید و سپس به دنبال وارد شدن به یکی از هتل‌ها باشید.

بهتر است از ابتدا به اجاره ویلا یا هتل در این جزیره بپردازید تا با برنامه‌ریزی درست، خیال راحت‌تری بابت سفرتان داشته باشید. راه‌های گوناگونی برای اجاره ویلا در کیش به چشم می‌‌خورد که استفاده از سایت علی بابا به عنوان یکی از مطمئن‌ترین‌ها شناخته می‌شود. با ورود به این بخش از سایت، تنوع بالایی را در این ویلاها مشاهده می‌کنید که بر حسب نیاز و سلیقه قادر به انتخاب یکی از آن‌ها خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها