وزارت بهداشت نوار غزه امروز جمعه ۹ فوریه گزارش داد که از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر از ۷ اکتبر تا به امروز، ۲۷۹۴۷ فلسطینی شهید و ۶۷۴۵۹ تن دیگر هم مجروح شده‌اند.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، «اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ قتل عام در نوار غزه انجام دادند که منجر به برجای ماندن ۱۰۷ شهید و ۱۴۲ زخمی شده است»، این بخش دیگری از آمار امروز وزارت بهداشت غزه است.

باوجود گذشت ۱۲۶ روز از جنگ علیه غزه که طی آن جنگنده‌های رژیم اسرائیل، منازل مسکونی را ویران، مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها را بمباران و زیرساخت‌های حیاتی این باریکه را هدف قرار می‌دهند؛ ارتش رژیم اشغالگر بامداد امروز هم بار دیگر بیمارستان أمل در خان یونس را هدف قرار داد.

علی‌رغم افزایش تلفات میدانی نظامیان اسرائیلی در نبرد‌های زمینی با نیرو‌های مقاومت فلسطین، نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو در آخرین مواضعش بر ادامه جنگ پافشاری و تهدید کرد که علی‌رغم امتناع آمریکا از تایید تداوم حمله زمینی به غزه، این عملیات را تا شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و پناهگاه آوارگان فلسطینی گسترش خواهد داد.

ارتش اسرائیل بامداد امروز هم حملات وحشیانه‌ای را به خانه‌های فلسطینیان در دیر البلح و رفح در مرکز و جنوب نوار غزه انجام داد. طی این حملات ۴ نفر در شهرک الزوایده، یک نفر در دیر البلح و ۸ نفر هم در رفح به شهادت رسیدند. سه کودک فلسطینی از یک خانواده هم در بمباران بامداد امروز رفح شهید شدند.

خبرنگار الجزیره امروز صبح اعلام کرد یک فرد سالخورده و یک جوان فلسطینی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس هدف گلوله تک‌تیراندازان اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها