در سالروز تاسیس بسیج سازندگی؛

تجمع بسیجیان در یاسوج

خطیب جمعه شهر یاسوج با تاکید بر آمادگی دفاعی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:

به هرگونه هجمه و تهدید دشمن پاسخ دندان شکن می‌دهیم

ایران اسلامی از توان بازدارندگی بسیار خوبی برخوردار است و توانایی مقابله با هرگونه تهدید و تهاجم را دارد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۳۱
به گزارش جام جم آنلاین،امام جمعه شهر یاسوج به پاسخ سخت ایران در صورت تعرض هرکشوری به سرزمین ایران اشاره کرد و گفت: اگر این تهدید‌هایی که آمریکایی‌ها علیه سرزمین ما انجام می دهند روزی صورت گیرد، مطمئن باشد که جوای پشیمان کننده به آنها خواهیم داد.
آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته مرکز استان به عید بزرگ مبعث در نیمه‌های بهمن ماه اشاره کرد و افزود: در عید مبعث نور ایمان طلوع کرد و همه جهان از زشتی‌ها پاک کرد.
خطیب جمعه مرکز استان به نوزدهم بهمن روز نیرو‌های هوایی اشاره داشت و گفت: ۱۹بهمن ماه سالروز نیروی هوایی است و این روز را به این تیز پروازان تبریک می‌گوییم.
وی افزود: ۱۹ بهمن ماه همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) بیعت کردند .
آیت الله حسینی در ادامه به دیدار امام با همافران نیرو‌های هوایی اشاره کرد و گفت: امام در دیدار با نیروی هوایی به ان‌ها دورد فرستاد و به ان‌ها گفت، از امروز در خدمت امام زمان (عج) هستید در صورتی تا قبل از آن در اختیار طاغوت بودید.
وی در ادامه به جنایت‌های آمریکا در کشور‌های منطقه اشاره کرد وبیان داشت: امروز خود آمریکا جنایت کار است و از جنایتکارانی، چون رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.
امام جمعه شهر یاسوج اذعان کرد: این روز‌ها می‌بینیم که رژیم صهیونیستی زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد و کشته شدن این همه انسان بی گناه برای آمریکا اهمیتی ندارد، اما برای کشته شدن ۳ سرباز خود تمام دنیا را تهدید می‌کند.
آیت الله حسینی حسینی عنوان کرد: این همه مسلمان کشته شدند، چطور مدعیان حقوق بشر هیچ حرفی نمی زنند، اما برای کشته شدن ۳ سرباز خود همه جهان را تهدید می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها