سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی و خانواده‌های اسرای این رژیم در غزه، تاکید کرد: اسرای صهیونیست فقط با اراده مقاومت آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۲۹۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های فلسطینی، «ابوحمزه» در یک پیام ویدیویی اعلام کرد: به دشمن اشغالگر اعلام می‌کنیم که ما همچنان به مقابله با اشغالگران در همه محورهای نبرد ادامه می‌دهیم و دشمن حتی اگر شن‌های غزه را جست‌وجو کند، نمی‌تواند اسرای خود را آزاد بیابد مگر آنکه مقاومت چنین تصمیمی بگیرد.

ابوحمزه افزود: هدف از انتشار اخبار درباره عملیات علیه دشمن اشغالگر با هدف بالا بردن روحیه نیست و تهدیدات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر ادامه جنگ، هیچ فایده‌ای ندارد.

سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد: خطوط امدادرسانی به اشغالگران در شرق جبالیا و مناطق مرکزی نوار غزه را مورد حمله قرار دادیم.

سخنگوی سرایا القدس همچنین افزود: از حمایت‌های مقاومت چه از سوی برادرانمان در حزب الله و یمن و چه از سوی مقاومت دلاور عراق و همچنین توسط همه کسانی که از آنها الگوبرداری کردند، تقدیر می‌کنیم.

ابوحمزه خطاب به حاکمان و ملت‌های مسلمان و عرب گفت: از شما بسیار گله‌مند هستیم. روز قیامت چه جوابی در محضر پروردگار خواهید داشت؟ آیا خواهید گفت نماز می‌خواندیم و روزه می‌گرفتیم ولی از کمک به فلسطین خودداری می‌کردیم؟

«ابو بلال» سخنگوی نظامی گردان‌های المجاهدین، شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین نیز با انتشار پیامی اعلام کرد: رزمندگان ما همچنان در حال رویارویی شدید با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه هستند.

وی افزود: عملیات هدف قرار دادن شهرک های صهیونیست‌نشین با استفاده از شلیک موشک و راکت ادامه دارد و همچنان در حال حمله به مواضع و خودروهای اشغالگران در تمامی محورهای رویارویی با آنها هستیم.

سخنگوی گردان‌های المجاهدین اضافه کرد: امروز رزمندگان ما در عملیات قهرمانانه‌ای، ضربات سنگینی به دشمن اشغالگر در شهر غزه و مناطق شمال نوار غزه وارد کردند. این در حالی است که دشمن اشغالگر از مدت‌ها پیش ادعا می‌کند کنترل این مناطق را به طور کامل در اختیار گرفته‌است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است و رزمندگان مقاومت فلسطین، با وجود کمبود امکانات و محاصره بودن نوار غزه در حال رویارویی با اشغالگران صهیونیست هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها