یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی بودجه سال آینده شهرداری یزد در این شورا آغاز شده و محله های کمتر برخوردار در اولویت قرار دارند و همچنان در شورای ششم بر عهدی که با مردم بسته ایم هستیم.
کد خبر: ۱۴۴۳۰۰۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیزالله سیفی دریکصد وهفتاد وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد،اظهار داشت: طبق قانون ، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد به شورای شهر یزد تحویل داده شد و نشست ها و جلسات متعدد در کمیسیون ها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این بودجه از ظرفیت های محلی استفاده خواهد شد و برنامه ریزی مشارکتی و استفاده از خیرین شهرساز برای مناطق کم برخوردار نیز توجه شده و همچان به این مناطق توجه خواهد شد تا بخشی از کمبودهایی که وجود دارد رفع شود البته این اقدام به معنای کم توجهی به دیگر محلات نیست و همه شهر به صورت یکسان دیده شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: آسفالت و ترافیک از دغدغه های همیشگی مردم شهر میراث جهانی یزد است و در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد در دستور کار است و با اجرای پروژه هایی که در جای جای شهر در حال انجام است قطعا در راستای جلب رضایت مندی بیشتر مردم حرکت خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها