سیاست های ارزی بانک مرکزی، شتاب دهنده یا سرعت گیر؟

توقف تولیدکننده در دست اندازِ سیاست های ارزی

دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران مطرح کرد:

المپیاد فیلمسازی فرصتی برای تجلی هویت ایرانی در آثار سینماگران آینده

دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران این رویداد فرهنگی هنری را فرصتی برای تجلی هویت ایرانی در آثار سینماگران آینده دانست و گفت: نوجوانان باید در این حوزه به کسب مهارت‌های حرفه‌ای بپردازند تا در چشم اندازی که برای معرفی هرچه بیشتر هویت و فرهنگی ایرانی به جهان داریم موفق باشیم.
کد خبر: ۱۴۴۲۵۹۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ وحید ملتجی در ارتباط با جایگاه و اهداف برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: این المپیاد، رویدادی ویژه در حوزه فیلمسازی نوجوانان است تا استعدادهای این رشته شناسایی و به صورت حرفه ای وارد دنیای سینما شوند.

او عدالت آموزشی در عرصه سینما و تولید فیلم را از اهداف این المپیاد دانست و افزود: این مشخصه، در دوره‌های گذشته و کنونی مورد توجه بوده و اتفاق افتاده است.

دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با بیان اینکه هدف این است که نوجوانان با هویت و گذشته خود آشنا شوند و آن را به منصه ظهور برسانند، تصریح کرد: مهارت آموزی نوجوانان در صنعت سینما سبب می‌شود تا در چشم اندازی که برای معرفی هرچه بیشتر هویت و فرهنگی ایرانی به جهان داریم موفق باشیم.

او تأکید کرد: نوجوانان باید در این حوزه به کسب مهارت‌های حرفه‌ای بپردازند تا در مسیر فیلم‌سازی نگاهی متعالی و نشأت یافته از هویت ایرانی داشته باشند و این نگاه را در آثار خود متجلی کنند.

ملتجی با بیان اینکه شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی در برگزاری این المپیاد مشارکت دارند، گفت: نوجوانان علاقه‌مند طی دو ماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام کردند و در مجموع یک هزار و 264 اثر از 75 شهر کشور به دبیرخانه رسید که نشان از رشد بیش از 2 برابر آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته دارد.

او در خصوص تفکیک المپیاد فیلمسازی نوجوانان از جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: سال‌های گذشته این المپیاد بخش جنبی جشنواره بود اما با توجه به اینکه جشنواره در سطح بین المللی برگزار می‌شد، ممکن بود به این رویداد آموزشی مهم کم توجهی شود، به همین علت تصمیم گرفته شد که در زمانی خارج از جشنواره برگزار شود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها