اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در ادامه اجرای هرچه بهتر طرح کالا برگ الکترونیک در خراسان شمالی هفتمین جلسه ستاد استانی این طرح، با هدف اتصال مراکز فروش مواد پروتئینی و قصابی ها به طرح برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۴۰۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ محسن غلامی سرپرست مدیریت اجتماعی  این اداره کل ضمن بیان این خبر گفت: اتصال فروشگاهها و مراکز عرضه محصولات پروتئینی و قصابی ها به طرح کالابرگ الکترونیکی، امکان  استفاده یارانه بگیران از این مواد غذایی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی را در سبد خرید مردم از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم آورده که این موضوع با توجه به اعتبار تشویقی دولت برای دهک های درآمدی 1 الی 7 به ازای هر فرد خانوار به میزان 120 هزار تومان، استقبال خوب مردم را به این سمت هدایت کرده است. 

وی افزود: با همکاری ادارات صمت و جهاد کشاورزی در اطلاع رسانی و همچنین توجیه و آموزش فروشندگان صنف مذکور و با همکاری شرکتهای پشتیبان پرداخت الکترونیک قطعاً در آینده شاهد گسترش و تجهیز بیش از پیش این مراکز به طرح کالابرگ الکترونیکی خواهیم بود. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها