اسدالله ابریاهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه پتروشیمی خراسان بر لزوم ترویج و روایت خودکفایی مهندسین داخلی در جهت امیدآفرینی به مردم تأکید کرد
کد خبر: ۱۴۴۱۲۵۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ دکتر محمد چکشیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  زنده نگه‌داشتن امید و انگیزه‌ها کلید رهایی از مشکلات است و توجه به نیروی انسانی و استفاده از این ظرفیت کشور را در مسیر رشد قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نباید تصور کرد صرفه‌جویی در عرصه منابع انسانی سبب بهره‌وری خواهد شد بلکه سرمایه انسانی سبب رشد اقتصادی است.

چکشیان گفت: در واحدهای کارگری در سطح کشور همیشه شاهد خلاقیت‌ها و رویدادهای خوبی رخ می‌دهد که نشان‌گر خودکفایی در بخش‌های مختلف است و این نیازمند مستندسازی است.

وی جهاد تبیین در روایت پیشرفت را نکته کلیدی در افزایش امیدآفرینی دانست و ادامه داد: دشمن تلاش دارد ناامیدی در جامعه رواج یابد اما مردم ما بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند به آینده نظام امیدوار هستند.

گفتنی است که، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای ورود به شرکت پتروشیمی خراسان با نثار گل و ادای احترام در مزار شهدای گمنام این شرکت از خانه بهداشت و خط خوداتکایی این شرکت دیدن کرد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ‌ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها