مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی :

روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در بین ادارات کل سراسر کشور توانست رتبه برتر در عملکرد مطلوب را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۴۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: عملکرد بسیار مطلوب و رضایت بخش استان در حوزه های فرهنگی، خدمات اجتماعی، آسیب های اجتماعی و امور ورزشی برای جامعه هدف استان منجر به کسب این رتبه از سوی وزارت متبوع گردیده است. 

وی تصریح کرد: تعاملات بین بخشی و فراسازمانی که نقشی بسیار مؤثر ، کارا و اثربخشی در پیشبرد اهداف، ماموریتها و سیاستهای ابلاغی این وزارتخانه دارد یکی از مهمترین دلایل عملیاتی شدن سند تحولی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع در استان می باشد.

اسلام خواه افزود: استفاده از ظرفیتها و مسئولیتهای اجتماعی کارگاههای بزرگ استان و همچنین بکارگیری از نقطه نظرات و توان کارشناسی و فنی متخصصین جامعه کار و تولید در پیشبرد بهینه امور محوله را موضوعی مهم در این معاونت عنوان کرد.

گفتنی است دکتر محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی؛ مهمترین دلیل خود از سفر به این استان را عملکرد بسیار مطلوب و اقدامات ارزنده این اداره کل در  بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی اعلام داشته که از این حیث رتبه برتر را در سطح کشور دارا می باشد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها