احداث شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب
رئیس رسانه ملی از تفاهم جدید با آستان امام خمینی (ره) خبر داد:

احداث شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب

رئیس رسانه‌ملی در بازدید از پشت‌صحنه رئالیتی‌شوی شبکه یک تأکید کرد

بازنمایی واقعی مجلس در کتاب قانون

رئیس رسانه‌ملی با بیان این‌که «کتاب قانون» یکی از بهترین برنامه‌های سیما در موضوع انتخابات است، گفت: ارزش و اهمیت کتاب قانون در بازنمایی واقعی آن ‌چیزی است که در مجلس اتفاق‌می‌افتد.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۹۶
 
به گزارش روابط‌عمومی رسانه ‌ملی، پیمان جبلی در حاشیه بازدید از رئالیتی‌شوی کتاب قانون که به‌تازگی تصویربرداری‌اش را در ساختمان مجلس ملی پشت‌سر گذاشت، با اشاره به این‌که کتاب قانون یکی از برنامه‌های درنظر گرفته‌ شده برای انتخابات است، تأکید کرد: ارزش و اهمیت کتاب قانون در بازنمایی واقعی آنچه در مجلس اتفاق می‌افتد، است و نشان‌دهنده تلاش نمایندگان برای تصویب قوانین مؤثر در زندگی مردم است.
رئیس سازمان صداوسیما که در جریان ضبط مجموعه کتاب قانون به‌عنوان مهمان در لوکیشن صحن علنی حاضر شده بود و با دعوت رئیس مجلس در این برنامه، پشت تریبون قرار گرفت، توضیحاتی درباره ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما داد و کتاب قانون را یکی از بهترین برنامه‌های سیما در موضوع انتخابات خواند.
جبلی تهیه و پخش مجموعه‌ای در مراکز استانی صداوسیما را نیز یادآور شد که خاطرات برگزارکنندگان انتخابات را در دوره‌های مختلف بعد از انقلاب در قالب انجام مصاحبه‌هایی مستند کرده و اقدامی جالب ‌توجه است. وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های تولیدی درمعاونت‌های سیما، صدا، استان‌ها وسیاسی، صداوسیما امکان فوق‌العاده‌ای را دراختیار نامزدها قرار داده و در هر حوزه انتخابیه، دست به راه‌اندازی یک کانال تلویزیونی زده که طی هفت روز و به ‌شکل ۲۴ساعته تبلیغات نامزدها را پخش خواهد کرد. رئیس رسانه‌‌ملی در همین‌‌باره تصریح کرد: بجد معتقدیم این روش از بهترین روش‌ها برای تحقق عدالت رسانه‌ای است.
وی ابراز امیدواری کرد که کانال‌های ۲۰۰گانه درافزایش مشارکت مردم وتبیین جایگاه مجلس درریل‌گذاری قوانین برای دستگاه‌های اجرایی مؤثر واقع شود و نامزدهای انتخابات و مردم از آن استقبال کنند. رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از سخنانش بازی‌های خوب و باورپذیر بازیگران مجموعه کتاب قانون را که به‌جز دو نفر از ایشان، بقیه از هنروران‌ بااستعدادند، تحسین کرد و گفت: کتاب قانون از تجربیات موفق ماست و قابلیت آن را داراست که به الگوی موفقی برای برنامه‌سازی تبدیل شود؛ کمااین‌که مجموعه «آقای‌قاضی» نیز با اقبال بینندگان روبه‌رو شد و قابلیت الگوبرداری دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها