رئیس رسانه‌ملی در واکنش به تعطیلی شبکه «من و تو» مطرح کرد

آنچه ریشه ندارد رفتنی است

رئیس رسانه ملی از تفاهم جدید با آستان امام خمینی (ره) خبر داد:

احداث شهرک جدید سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به انعقاد تفاهمی‌با آستان مطهر امام خمینی (ره)، از تخصیص یک قطعه زمین ۵۰ هکتاری و ساخت شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به انعقاد تفاهمی‌با آستان مطهر امام خمینی (ره)، از تخصیص یک قطعه زمین ۵۰ هکتاری و ساخت شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در کنار فرصت فراهم شده برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان و آستان امام (ره) منعقد شد، گفت: حاصل ماه‌ها پیگیری ما، فراهم‌شدن ساخت یک شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب، در قطعه زمینی به مساحت ۵۰ هکتار است که توسط آستان امام در اختیار رسانه ملی قرارمی‌گیرد و امیدواریم احداث آن در آینده نزدیک آغاز شود.

وی افزود: این همان نیاز قدیمی‌برنامه‌سازان، اعم از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های تلویزیون و سینماست که شهرکی با ویژگی‌های دهه ۵۰ و ۶۰ برای ساخت مجموعه‌هایی در آن بازه زمانی در اختیار داشته باشند که با استقبال آستان امام روبه‌رو شد و این اتفاق مبارک با همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه در مسیر تحقق قرار گرفت. این تفاهم به ساخت هرچه‌بهتر مجموعه‌های نمایشی که در آینده و در این شهرک تولید می‌شوند، کمک خواهد کرد.

جبلی ادامه داد: همچنین توافق شد برای فراهم کردن امکان پوشش بهتر، باکیفیت و سریع‌تر رویداد‌هایی که در طول سال در حرم امام برگزار می‌شود، یک مجموعه مجهز رسانه‌ای ایجاد کنیم تا در مواقع لازم پوشش رسانه‌ای کامل و خوبی داشته باشیم. شبکه تهران نیز با تجهیز این مرکز، امکان بهتری برای پوشش برنامه‌ها و رویداد‌ها در هم‌جواری با حرم مطهر پیدا می‌کند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به پرسشی پیرامون نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس گفت: هنر بزرگ امام راحل به‌میدان‌آوردن و درمیدان‌نگه‌داشتن مردم در صحنه‌های انقلاب و همراه‌کردن عنصر جمهوریت با اسلامیت بود. آنچه برای بقای نظام اهمیت دارد، این است که این آموزه، منش و سیره امام پابرجا بماند.

وی افزود: انقلاب، این میراث به‌یادگارمانده از امام (ره)، با حضور مردم شکل گرفت و آینده نظام منوط به حضور بابرکت مردم است. وظیفه ما نیز پررنگ‌کردن زمینه حضور مردم در صحنه انتخابات است و در این مسیر از همه توانمندی و اختیاراتی که داریم، استفاده می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها