رئیس‌جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران وارد شهرستان فیروزکوه شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۲۳

به گزارش جام‌جم‌‌آنلاین، رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، بازدید از طرح ملی سد مخزنی نمرود، بررسی روند پیشرفت و مشکلات تکمیل این پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.

براساس این گزارش، دیدار با جمعی از منتخبان شهرستان، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه است.

رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های خود در شهرستان فیروزکوه، به شهرستان دماوند سفر خواهد کرد تا در دیگر برنامه‌های خود از جمله دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور پیدا کند.

موضوعات مختلف به خصوص مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، ارتقاء بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت های آب شرب پایدار، موضوعات رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند پیگیری می شود.

به گفته محمدحیدری منش فرماندار فیروزکوه، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم استقبال مردم شهرستان فیروزکوه از حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی امروز پنجشنبه ۲۸ دی ماه راس ساعت ۹ صبح در شهرک کوهسار، سایت دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

وی افزود: مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر فیروزکوه، در محوطه محل استقبال از کاروان دولت توسط تیمی مستقر از نهاد ریاست جمهوری دریافت می‌شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها