حاشیه و متن حضور چهره‌های فرهنگی و هنری در تالار وحدت

همصدا بامردم

رییس سازمان صداوسیما برنامه‌های این سازمان برای انتخابات را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۳۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر «پیمان جبلی» رییس سازمان صدا و سیما امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص انتخابات و نقش صداوسیما در آن، غیر از برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه اختصاصی با ظرفیت ۱۰ ساعت بارگذاری برای ویدئو‌های تبلیغاتی و اطلاعات دیگری به همه نامزد‌ها اختصاص می‌دهد.

وی افزود: در «ایران صدا» نیز این ظرفیت را در اختیار همه نامزد‌ها قرار می‌دهیم و می‌توانند فایل‌های صوتی‌شان را در آنجا بارگذاری کنند و آنجا نیز برایشان صفحه ایجاد خواهد شد، رادیونما‌ها نیز در حد زیرنویس و کپشن می‌توانند کمک کنند.

رییس سازمان صداوسیما گفت: همه این موارد ظرفیت‌هایی است که صداوسیما در اختیار نامزد‌ها قرار داده است؛ با استناد به قانون انتخابات که اصلاح آن باعث شد ما بتوانیم از ظرفیت‌هایمان به نحو مشارکت بیشتر استفاده کنیم.

جبلی درباره برنامه‌های صداوسیما برای جشنواره فجر با بیان آنکه برنامه‌های دهه فجر و مناسبتی هفته آینده اعلام خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف داریم، تصریح کرد: برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور و سرگرمی و حتی نمایشی خواهیم داشت.

وی درخصوص حضور برخی از بازیگران چهره به عنوان سلبریتی‌های معروف در صداوسیما، متذکر شد: من وارد اسامی نمی‌شوم، اما حرفی را که بار‌ها گفته‌ام را باز هم تکرار می‌کنم که درِ صدا و سیما به روی هنرمندانی که بخواهند به مردم خدمت کنند باز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها