مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خبر داد:

پایداری زیرساخت‌های ارتباطی استان سمنان در ایام انتخابات

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از احداث بزرگترین شهرک دیتاسنتری کشور در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۴۶
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، علی اصغر خانی ضمن بیان اینکه بزرگترین شهرک دیتاسنتری کشور در شاهرود ایجاد می‌شود، تاکید کرد: تفاهم نامه‌ای مرتبط با این موضوع امروز طی مراسمی در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود امضا شد.

وی با بیان اینکه این شهرک بزرگ با سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار میلیارد تومان ایجاد می‌شود، افزود: زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع برای این دیتا سنتر در نظر گرفته شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال زایی برای یک هزار نفر برای این طرح مد نظر قرار دارد، گفت: این طرح می‌تواند توسعه خوبی را به اشتغال دانش بنیان استان سمنان بدهد.

خانی با بیان اینکه این شهرک به عنوان دیتاسنتر بسیاری از بانک‌ها، اپراتورها و سرورهای سازمان‌های با اهمیت کشور فعالیت خواهد کرد، گفت: استقرار این دیتاسنتری گامی بلند در راستای نقش آفرینی استان سمنان در مقوله دیتا و ارتباطات است.

به گزارش مهر، آئین امضای تفاهم‌نامه ایجاد بزرگترین شهرک دیتاسنتری کشور در شاهرود با حضور معاون اقتصادی استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس، فرماندار شاهرود و رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها