استاندار قزوین در جمع مردم شهر الوند گفت: دولت به تمامی وعده‌های خود پایبند است و برای احقاق حقوق ملت شبانه روز تلاش می‌کند.
استاندار قزوین در جمع مردم شهر الوند گفت: دولت به تمامی وعده‌های خود پایبند است و برای احقاق حقوق ملت شبانه روز تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۴۴۰۶۸۱

مهرداد نوری - جام جم آنلاین قزوین: محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جمع مردم شهر الوند با بیان اینکه البته در این مسیر سختی‌های متعددی وجود دارد، گفت: دشمن به دلیل آرمان‌ها و اندیشه‌های مردم عزیز ایران، دنبال ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و همین موضوع دشواری‌هایی را در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرده است، ولی ایران علی رغم تمامی مشکلات با تدابیر اتخاذ شده دست برتر را در اتفاقات پیرامونی دارد و شرایط به گونه‌ای است که در معادلات اوضاع به نفع جریان مقاومت می‌باشد.

وی افزود: در نظامات بین المللی سیاست دولت حفظ عزت و اقتدار ملت ایران و توجه به تعریف منافع مشترک کشورهاست و در این مسیر هم با حمایت مردم دستاورد‌های زیادی را کسب کرده است.

اعلایی اضافه کرد: دولت در داخل کشور به دنبال ثبات اقتصادی است، موضوعی که در استان هم به دنبال تحقق آن هستیم و شرایط اشتغال، تولید و سرمایه گذاری استان رو به بهبود است و رشد اقتصادی استان بعد از مدت‌ها وقفه بهتر شده است و امیدواریم در بهبود وضعیت درآمد خانوار‌ها موثر باشد.

استاندار قزوین گفت: دولت با سلامت، صداقت و بستن راه‌های ناسلامت و فساد زا منافع مردم را دنبال می‌کند و به زودی شاهد شرایط بهتری خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها