استاندار قزوین گفت: قانون گذاری مسیر انتخابات را هموار می‌کند و برای رسیدن به این منظور باید با برنامه ریزی صحیح و مدون نیاز و منافع مردم را تامین کنیم.
استاندار قزوین گفت: قانون گذاری مسیر انتخابات را هموار می‌کند و برای رسیدن به این منظور باید با برنامه ریزی صحیح و مدون نیاز و منافع مردم را تامین کنیم.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۱۱

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در دیدار با اقشار مختلف بانوان استان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی از جمله مواردی است که باید درباره آن تدبیر درست اندیشیده شود و برای بالا بردن میزان مشارکت و کیفیت انتخاب از چنین فرصت‌های خاص استفاده کنیم تا افرادی که در این جایگاه قرار می‌گیرند، تعهد لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر موضوع مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات، افزود: باید برای خواسته‌های مردم بستر‌های لازم فراهم شود، دولت سیزدهم این ظرفیت را دارد تا جایی که بتواند در این زمینه کمک کند، چرا که دولت با اتکا به مردم و ظرفیت آن‌ها قادر به رفع مشکلات خواهد بود.

استاندار قزوین با اشاره به شیوه مطالبه‌گری برخی افراد، اظهار کرد: مطالبه باید معطوف به راه حل باشد، در حال حاضر کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و ما در این عرصه پر تنش با دشمنان، درگیر شرایط تحمیلی هستیم که باید با آن کنار بیاییم.

اعلایی اضافه کرد: اگر حمایت‌های مردم در این خصوص نبود، اوضاع و شرایط خیلی سخت‌تر می‌شد، با این حال تمام سعی دولت در رفع مطالبات مردم است و در عین حال نیز بخشی از موفقیت‌ها را مدیون پیگیری‌های مردم، تشکل‌ها و نخبگان جامعه می‌دانیم.

وی در پاسخ به وجود برخی انتقادات نسبت به رویکرد‌های مجموعه مدیریت استان، تاکید کرد: ما مسئول فرهنگ، اقتصاد، امنیت و مباحث اجتماعی استان هستیم و باید فضا‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنیم که به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار گیرد، شاید در این راه بعضی از اقدامات صورت گرفته ممکن است مورد علاقه بعضی‌ها قرار بگیرد یا نگیرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه نگاه مجموعه استانداری یک نگاه سیاسی نیست، افزود: مهم‌ترین مساله برای ما، منافع مردم است و در نهایت نیز برای تعالی زندگی همه اقشار و امورات آن‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

کبری علیخانی مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این نشست با اشاره به تغییر رویکرد جدی به زنان پس از انقلاب اسلامی، گفت: سند تحول بانوان نیز از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تدوین و به استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

علیخانی گفت: کارگروه‌های کسب و کار پایدار، جمعیت، نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه، تحکیم بنیان خانواده، الگوی سوم زن، حقوق و مسئولیت‌های بانوان از جمله امورات مربوط به این سند است.

در این نشست اقشار مختلف بانوان و دستگاه‌های مختلف، گروه‌های پزشکی و پیرا پزشکی، نخبگان ملی، دهیاران نمونه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، مدال آوران حوزه ورزش، دانشجویان نمایندگانی از شهرستان‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

newsQrCode
برچسب ها: بانوان دولت طرح
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها