عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

ایده خلع سلاح مقاومت ساده‌لوحانه است

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ایده خلع سلاح مقاومت ایده‌ای ساده‌لوحانه است و چنین چیزی با واقعیت‌های موجود هم‌خوانی ندارد.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که اشغالگران با نقض آشکار قوانین بین‌المللی هر جنایتی را در حق مردم غزه مرتکب شده‌اند.

حمدان گفت: نظامیان اشغالگر کودکان غزه را به شهادت می‌رسانند و آنان را می‌ربایند. از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: اشغالگران غیرنظامیان و بیمارستان‌‎ها را هدف قرار می‌دهند و به نبش‌کردن قبر‌ها اقدام می‌کنند. وضعیت در غزه بحرانی است و این اوضاع هشداری برای افزایش شهیدان، زخمی‌ها و آوارگان است.

حمدان گفت: منتظریم که هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه و بازسازی در غزه اقدامی جدی را جهت پایان‌دادن به رنج‌های مردم غزه صورت بدهد.

وی ادامه داد: تبلیغات اشغالگران در خصوص گذار به مرحله سوم جنگ دروغین است و دست آنان رو شده است. دشمن در تحقق تمامی هدف‌های خود شکست خورده است و اسیران آن تا زمانی که شرط‌های مقاومت را برآورده نکرده آزاد نخواهند شد. نخستین شرط مقاومت توقف حمله به غزه است.

حمدان با اشاره به عملکرد واشنگتن در قبال جنگ غزه افزود: دولت آمریکا همچنان رخ‌داد‌های غزه را از دیدگاه اسرائیل نظاره می‌کند. دولت آمریکا به حمایت از دشمن صهیونیست ادامه می‌دهد و این موضوع مسؤولیت اخلاقی اقدامات صهیونیست‌ها را متوجه آمریکا می‌کند.

وی ادامه داد: به شکست‌کشاندن قطع‌نامه توقف جنگ از سوی دولت آمریکا، چهره اخلاقی ادعایی آن را از بین می‌برد. از دادگاه کیفری بین‌المللی می‌خواهیم که در برابر فشار‌های آمریکا تسلیم نشود.

حمدان گفت: ما از هر تلاشی که از ملت ما حمایت کند و موید پایان جنگ باشد استقبال می‌کنیم. این تنها فلسطینیان هستند که حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند و کشور خویش را به پایتختی قدس برپا کنند.

وی افزود: کابینه رژیم اشغالگر با بیان مطالبی در خصوص وجود ابتکاری برای آزادی اسیران تلاش دارد که افکار عمومی را فریب بدهد. هیچ ابتکار و اقدامی تا زمانی که صحبت از پایان جنگ و توقف کامل آن در میان نباشد وجود نخواهد داشت. در حال حاضر هیچ بحثی درباره هیچ ابتکار و اقدامی در میان نیست.

حمدان ادامه داد: ایده خلع سلاح مقاومت ساده‌لوحانه است و حقیقت‌های موجود را نادیده می‌گیرد. سخن از خروج مقاومت از میدان تنها یک خیال‌بافی است. اوضاع در نوار غزه پیچیده‌تر و بهتر از آن چیزی است که اشغالگران گمان می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها