آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان در دادگستری گرگان

"مراجعان" اینترنتی نوبت بگیرند

رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان برای جلوگیری از معطلی مردم و کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری بین دادگاه های کیفری و اجرای احکام خبر داد.
رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان برای جلوگیری از معطلی مردم و کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری بین دادگاه های کیفری و اجرای احکام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۸۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام  جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی گفت: همه شعب اجرای احکام کیفری و یک پلیس اجرای احکام در قالب مجتمع در ساختمان دادگستری گرگان واقع در میدان وحدت(شهرداری)، خیابان شهید بهشتی مستقر شده و پاسخگوی مراجعان است. رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی ها خواست: برای جلوگیری از شلوغی این شعب و پاسخگویی بهتر کارکنان، پیش از مراجعه به واحدهای اجرای احکام، اینترنتی نوبت بگیرند. حیدر آسیابی افزود: افراد می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.adliran.ir قسمت "سامانه نوبت دهی قضایی " نوبت بگیرند و یا برای دریافت نوبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که از ساعت 07:30دقیقه صبح تا 14:30 دقیقه عصر باز هستند ، مراجعه کنند. وی ادامه داد: با نوبت گیری اینترنتی، افراد در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده‌هایشان مراجعه می‌کنند و همکاران اجرای احکام نیز، از آنجا که مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند، پرونده هر فرد را از قبل، آماده و مطالعه می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد. آسیابی تاکید کرد: کسانی که نوبت اینترنتی بگیرند در اولویت پاسخگویی شعب اجرای احکام هستند. تا پیش از این، دادگاه‌های کیفری یک استان و کیفری ۲ گرگان و واحدهای اجرای احکام کیفری در 2 ساختمان جداگانه مستقر بودند که این موضوع، رفت و آمد مردم و ارسال پرونده‌های کیفری بین دو ساختمان را با معضل جدی مواجه و سبب شلوغی زیاد دادسرای گرگان شده بود. ماهانه دست کم 6 هزار نفر به شعب اجرای احکام کیفری گرگان مراجعه می کنند.

 
 
 
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها