ویژه برنامه «شوق دیدار» پنجشنبه ۷ دی، به پوشش مراسم وداع با پیکر مطهر «شهید سردار سیدرضی موسوی» می‌پردازد.
ویژه برنامه «شوق دیدار» پنجشنبه ۷ دی، به پوشش مراسم وداع با پیکر مطهر «شهید سردار سیدرضی موسوی» می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۳۸۰۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سید رضی موسوی صبح روز پنجشنبه ۷ دی، از ساعت ۸ صبح در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شود.

رادیو ایران با اعزام مهران حبیبی و نوید دانشور گزارشگران این شبکه رادیویی به محل برگزاری مراسم تشییع، به پوشش رسانه‌ای این مراسم در ویژه برنامه «شوق دیدار» می‌پردازد.

حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه «شوق دیدار» گفت: «شهید سیدرضی موسوی» از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی ادامه داد: سردار سرتیپ «سید رضی موسوی» فرزند افتخارآفرین روستای چاشم از توابع شهرستان مهدیشهر استان سمنان و از جانبازان دفاع مقدس، در جریان حمله ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، برگ زرینی دیگر از جان‌نثاری اهالی این دیار در دفاع از حق مظلوم و استکبارستیزی در عرصه ملی و بین‌المللی رقم زد.

معصومی افزود: علاوه بر پوشش رسانه‌ای این مراسم با همرزمان سردار گفتگو خواهیم کرد و همچنین در قسمتی از برنامه صدای شهید «سید رضی موسوی» ضمن صحبت با همرزمانش پخش می‌شود.

گفتنی است «شوق دیدار» به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای مهرناز فقیهی و گزارشگری مهران حبیبی و نوید دانشور پنجشنبه ۷ دی ساعت ۸:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها