استاندار سمنان گفت: ۱۱۰ گروه هدف برای برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت مشارکت در امر انتخابات در راستای لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری شناسایی و برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۳۸
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست تبیینی با اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی با موضوع مشارکت در انتخابات اظهار کرد: ۱۱۰ گروه هدف برای برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت مشارکت در امر انتخابات در راستای لبیک به تأکیدات مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری شناسایی و جلسات برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیدواژه‌های مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت انتخابات چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند سال جاری بر آن تاکید دارند و ما نیز در ستاد انتخابات استان سمنان به آن توجه خواهیم داشت.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مشارکت قوی به‌طور قطع مجلس قوی را به همراه خواهد داشت و جلب اعتماد مردم یکی از مولفه‌هایی است که مشارکت قوی را بیش از پیش محقق می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: جلسات تبیینی متناظر این جلسه در سطح شهرستان‌های استان سمنان با محوریت فرمانداران و با بهره‌گیری از ظرفیت بانوان، جوانان و نوجوانان، نخبگان، بازاریان و سایر گروه‌ها در راستای افزایش مشارکت باید در دستور کار قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها