رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اسرائیل بازنده اصلی تحولات منطقه است و باید تاوان بدهد

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل از تمام ابعاد بازنده اصلی است و باید تاوان جنایات خود را در غزه و در به شهادت رساندن سید رضی موسوی بدهد.
کد خبر: ۱۴۳۷۸۱۰

علاءالدین بروجردی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: رژیم صهیونیستی مظهر تروریسم دولتی است، اگرچه مشروعیتی برای این رژیم قائل نیستیم، اما آنچه به نام دولت اسرائیل در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است واقعیت این است که مظهر تروریسم دولتی است.

وی با بیان اینکه خود پدیده تروریسم در جهان امروز از ابعاد مختلف محکوم است، تصریح کرد: وقتی یک ساختار حکومتی دست به ترور زده و آن را نیز اعلام می‌کند و حتی قبل از انجام ترور به عنوان مثال اعلام می‌کند سران حماس را ترور خواهیم کرد مظهر تمام عیار اقدامات تروریست دولتی است.

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترور انجام شده و به شهادت رساندن سید رضی موسوی را به شدت محکوم می‌کنم. این اقدامات نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است که بعد از ۸۰ روز جنگ علیه مردم غزه علیرغم تمام ادعاهایش در زمینه توانمندی‌های نظامی در مقابل یک گروه جهادی مانند جبهه مقاومت نتوانسته است پیروزی به دست آورد.

بروجردی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در اوج پستی مردم بی‌گناه غزه را بمباران کرده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده است بنابراین کشور‌های آزادی‌خواه باید همه مدعی محاکمه سران این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی باشند.

این صاحبنظر مسائل بین الملل با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی نشانه بارز نسل کشی و جنایات جنگی است، خاطر نشان کرد:، اما علیرغم تمام این اقداماتش نه تنها تاکنون نتوانسته است به لحاظ نظامی موفقیتی کسب کند بلکه عملاً همانطور که شاهدیم مجبور به عقب نشینی شده و دستور عقب نشیتی مهمترین تیپ خود یعنی گولانی را از غزه داده و فرمانده آن را عزل کرده است.

بروجردی گفت: اسرائیل از تمام ابعاد بازنده اصلی است و باید تاوان جنایات خود را در غزه و در به شهادت رساندن سید رضی موسوی بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها