هشدار ایران به آمریکا از ایروان
«دست از حمایت نظامی از رژیم اسرائیل بردارید»

هشدار ایران به آمریکا از ایروان

وزیر امور خارجه مناسبات ایران و عراق را نمونه‌ای بی‌نظیر در منطقه ارزیابی و بر ضرورت تقویت تحرکات دیپلماتیک و بین‌المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسین بحرالعلوم معاون وزیر خارجه عراق با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه در این ملاقات مناسبات بین ایران و عراق را نمونه‌ای بی‌نظیر در منطقه ارزیابی کرد و گفت: سفر‌ها و رایزنی‌های مستمر مقامات عالی دو کشور و اسناد پرشمار همکاری، منعقد شده فیمابین، در سطوح و زمینه‌های متنوع نشانگر عمق مناسبات دوستانه است.

امیرعبداللهیان با تمجید از نقش برجسته عراق در توسعه ثبات در منطقه، بر ضرورت تقویت تحرکات دیپلماتیک و بین المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با مثبت ارزیابی کردن فرایند اجرای توافقنامه امنیتی دوجانبه، ضرورت عملیاتی شدن همه بند‌های آن را مورد تاکید قرار داد.

محمدحسین بحرالعلوم معاون وزیر خارجه عراق هم در این دیدار ضمن محکوم کردن ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست‌ها خواستار اتحاد میان فلسطینی‌ها و همگرایی جهان اسلام در دفاع از فلسطین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها