مدیرکل پست قزوین گفت: طرح نصب ۷۰۰ هزار پلاک پستی هوشمند در استان آغاز شده و تاکنون برای ۹۵ هزار واحد نیز این پلاک‌ها ثبت شده است.
مدیرکل پست قزوین گفت: طرح نصب ۷۰۰ هزار پلاک پستی هوشمند در استان آغاز شده و تاکنون برای ۹۵ هزار واحد نیز این پلاک‌ها ثبت شده است.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۱۴

مهرداد نوری - جام جم آنلاین قزوین: ناصر مرادی نرگسی، مدیرکل پست قزوین گفت:طرح نصب پلاک پستی هوشمند سال قبل در شهر خاکعلی از توابع شهرستان آبیک به پایان رسید و امسال نیز در سه شهر بویین زهرا، تاکستان و اقبالیه این طرح آغاز شده و هم اکنون نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت نصب پلاک پستی هوشمند نیازمند همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است، افزود: نصب هر پلاک پستی هوشمند با پنج فرآیندی که برای آن لحاظ شده ۲۷۰ هزار ریال هزینه دارد که تامین آن برای دهیاری و شهرداری‌ها شاید کمی دشوار باشد.

مرادی نرگسی ادامه داد: اداره کل پست با توجه به اهمیت این طرح در سطح ملی، اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال برای این کار در استان اختصاص داد و هم اکنون نیز پس از عقد قرارداد با یک پیمانکار، حدود ۲۰ نفر برای سرعت بخشیدن به طرح در حال انجام وظیفه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح نصب پلاک پستی هوشمند باید تا پایان سال ۱۴۰۴ به پایان برسد تا مرکز آمار ایران در سال بعد از آن یعنی ۱۴۰۵ بتواند به شکل ثبتی مبنا و بدون حضور مامور آمار و با ارتباط بین پست و مخابرات آمار دقیق افراد را شناسایی و احصا کند.

مدیرکل پست قزوین اضافه کرد: سال آینده کار نصب پلاک‌های پستی هوشمند در سطح روستا‌های استان نیز آغاز خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: پست هوشمند نصب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها