با ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت رضایت مندی مشترکان روستایی کسب شده و این مسئله در مخابرات بسیار مورد توجه می باشد.
با ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت رضایت مندی مشترکان روستایی کسب شده و این مسئله در مخابرات بسیار مورد توجه می باشد.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۵۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهندس بهنام تاتار بامهم شمردن توسعه مخابرات در مناطق روستایی، هدف از اجرای عملیات های توسعه ای روستایی را ارتباطات پایدار مخابراتی دانست وگفت:باارائه خدمات مخابراتی با کیفیت رضایت مندی مشترکان روستایی کسب شده واین مسئله در مخابرات بسیار مورد توجه می باشد.وی بهسازی شبکه مخابراتی در روستای اسلام تپه را از جمله این اقدامات دانست وگفت:درپی سرقت های انجام شده بهسازی ونوسازی شبکه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش کارشناسان مخابرات اجراشد.رئیس اداره مخابرات شهرستان بندرترکمن از تلاش در راستای توسعه مخابرات در تمام مناطق وخبرداد وگفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم درجهت ارائه سرویس وخدمات باکیفیت مخابراتی انجام شده و سرفصل تمامی فعالیت ها می باشد.شبکه کابل هوایی مخابرات در روستای مالای شیخ از توابع شهرستان کلاله به زمینی تبدیل وارتباطات مخابراتی که در اثر سرقت قطع شده بود مجدداً برقرارشد.مهندس ابوطالب نوری با اعلام این خبر گفت: سرقت تجهیزات مخابراتی از چالش های بزرگ مخابرات بوده که نارضایتی مشترکان وخسارت زیاد به مخابرات خواهدشد.
وی اجرای عملیات زمینی کردن شبکه کابل مخابراتی را درراستای کسب رضایت مشترکان وارائه خدمات وسرویسهای با کیفیت مخابراتی دانست وافزود تلاش مخابرات شهرستان کلاله در جهت تامین ارتباطات پایدار در مناطق شهری و روستایی است ودر این راستا برنامه ریزی واقدامات لازم تعریف و در دست اجرا می باشد

 مهندس بهنام تاتار با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در مخابرات شهرستان بندرترکمن،”نجما” را پروژه مهم و در دست اجرای مخابرات این شهرستان دانست وگفت: توسعه فیبرنوری و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی به فیبرنوری را همزمان با سایر مناطق در استان، بعنوان پروژه مهم واولویت دار مطرح کرد و افزود: سرمایه گذاری قابل توجهی در این راستا انجام شده وهدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات و سرویس های مناسب براساس نیاز مشتریان به فناوری بروز دانست وگفت: پیشرفت این پروژه متناسب بوده و از روند خوبی برخوردار است.

مهندس مجید چوگان با اعلام این خبرگفت: در راستای ابلاغ پروژه توسعه فیبرنوری در شهرستان استان با برنامه ریزی های انجام شده وبراساس زمان بندی صورت گرفته این پروژه در فاز ۱ در زمان مقرر انجام وپایان یافت.
رئیس اداره مخابرات شهرستان گمیشان مناطق توسعه یافته در فاز ۱ را شهر گمیش تپه دانست وافزود : در فاز های بعدی زیرساخت فیبرنوری تمام مناطق شهرستان گمیشان ایجاد شده ومردم شهرستان گمیشان خواهند توانست از سرویس اینترنت پرسرعت ftth مخابرات بهره مند شوند.
با اجرای عملیات توسعه ای در مخابرات شهرستان گمیشان ، ارتباطات مخابراتی در روستای خواجه نفس توسعه یافت.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان،با نصب تجهیزات موردنیاز همچون کافوی نوری و جابجایی امکانات وبهسازی شبکه ، ارتباطات مخابراتی روستای خواجه نفس توسعه یافت .
به گفته مهندس مجید چوگان رئیس اداره مخابرات شهرستان گمیشان، با انجام عملیات بازسازی ونوسازی شبکه، مخابرات روستای خواجه نفس ، مردم این روستا می توانند منبعد ازارتباطات با کیفیت تری مخابراتی بهره مند وسرویس ها و خدمات مخابرات رابه بهترین شکل استفاده نمایند.
با کابل کشی مجدد توسط مخابرات آزادشهر ، شبکه مخابراتی روستای سوسرا نوسازی شد.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، پس از 7بار سرقت وکابل کشی مخابرات بعد از هربار سرقت در ده ماهه گذشته،مجدد ترمیم مسیر در روستای سوسرا انجام و ارتباط مخابراتی برقرار شد.
مهندس جعفر ممشلی با اشاره به اینکه ارتباطات مخابراتی در مناطق روستایی از نیازهای ضروری مردم روستا است ، رفع خرابی در این نقاط را اولویت دار دانست و گفت : سرعت بخشیدن در رفع خرابی و تامین ارتباط پایدار برای روستائیان موردتوجه وتاکید است.
رئیس اداره مخابرات آزادشهر گفت: در همین راستا، بعد از سرقت های مکرر در ده ماهه گذشته مجدداً کابلکشی در روستای سوسرا انجام و ارتباط مخابراتی برقرار شد.
مهندس ابوطالب نوری ضمن اعلام این خبرگفت:بااجرای طرح توسعه فیبرنوری تحت عنوان پروژه نجما، واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ftth درمناطق توسعه یافته آغاز وساکنان این مناطق با خرید سرویس اینترنت پرسرعت ftth  مخا برات از آن بهره مند شده و کیفیت خدمات وسرویس های بر بستر فیبرنوری را تجربه می کنند.
وی خاط نشان کرد: با تکمیل این پروژه در فاز 1 مشترکان بیشتری متقاضی سرویسftth خواهندبود که برنامه ریزی برای ارائه این سرویس وخدمات متناسب باآن وپشتیبانی کامل انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها