جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مناسبت سی‌وهفتمین سالروز انتفاضه اول با انتشار بیانیه‌ای از مردم فلسطین در کرانه باختری و فلسطین اشغالی خواست علیه رژیم صهیونیستی دست به قیام عمومی بزنند.
کد خبر: ۱۴۳۴۷۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در سالروز انتفاضه اول با انتشار بیانیه‌ای از تمام مردم فلسطین در کرانه باختری و ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست تا علیه رژیم صهیونیستی دست به قیام عمومی بزنند.

در این بیانیه آمده است: از مردم خود در اراضی ۱۹۴۸ و کرانه باختری می‌خواهیم تا به سمت مسجدالاقصی راهی شوند؛ از جوانان انقلابی در شهر‌ها و روستا‌ها و اردوگاه‌های کرانه باختری خواستار درگیری با دشمن در ابراز همبستگی با نبرد طوفان الاقصی هستیم».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که: «با طرح‌های اشغالگر نازی و حامیانش در کوچاندن مردممان از خاکشان و تحمیل راه‌حل‌هایی که حق آزادی و زندگی با عزت را از آن‌ها سلب می‌کند، مقابله کرده و آن‌ها را خنثی می‌کنیم؛ همچنین ما بر مخالفت خود با تمامی پروژه‌های شهرک سازی و عادی‌سازی با اشغالگر صهیونیستی که تهدید واقعی برای امنیت و ثبات امت اسلام و جهان است، تأکید می‌کنیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها