استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با دانشجویان نشستی صمیمی برگزار کرد.
کد خبر: ۱۴۳۴۷۵۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،علی احمدزاده در نشست پرسش و پاسخ روز دانشجو که در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد، در خصوص سوالی مبنی بر عدم دیدار دانشجویان با رئیس جمهور در سفر به استان، گفت: دیدار‌ها و برنامه‌‌های رئیس جمهور در تهران برنامه ریزی شده بود دوست داشتم جلسه اختصاصی با بانوان باشد اما با همه تلاش مقدور نشد با سایر اقشار مثل دانشجویان و اساتید هم جلسه برگزار شود‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جلسه پایانی با رئیس جمهور همه مطالبات و خواسته‌های استان را بیان کردم، افزود: سد آبریز را بی‌امان مطالبه کردم و به عنوان آرزوی بر دل مانده مردم کهگیلویه مطرح کردم.

وی ادامه داد: فیلم مطالباتم از رئیس جمهور را نگاه کنید همه مطالبات و مشکلات کوچک و بزرگ از آب و راه روستایی گرفته تا پتروشیمی و پتروپالایشگاه را مطرح کردم.

استاندار بیان کرد: آنچه باید از رئیس جمهور مطالبه می‌کردم را در بالگر حامل ایشان، نشست‌های خصوصی و جلسات عمومی مطرح کردم، راه آهن یاسوج را مطالبه کردیم و هم اکنون در دستور کار دولت است.

استاندار: نیازی به حرکت‌های نمایشی ندارم

احمدزاده با بیان اینکه تمام نقاط محروم استان را بازدید کردم، و به تمام مناطق استان اشرافیت دارم، گفت: حرکت نمایشی ندارم و به آن هم نیازی ندارم آن‌چه انجام می‌دهم از عمق وجودم است اینکه در یکی از سفرهایم به یکی از مناطق دور استان به همراه مدیران سنگی را برداشتم چون راه بسته بود و ممکن بود اتفاق ناگواری برای کسی رخ دهد و اگر می‌خواستم یک لودر بفرستم تا یک سنگ را جابه‌جت کند چند میلیون باید هزینه می‌کردیم.

وی بیان کرد: در آن سفر دنبال اینکه کسی از من عکسی بگیرد نبودم راضی هم نبودم عکسی هم از من پخش شود شما هم بودید همین کار را می‌کردید.

احمدزاده بیان کرد: نمایشگاهی کار نمی‌کنم جایی که گریه کردم به این خاطر بود که وضع مردم بد بود؛  همان جا ساخت پل آغاز شده و نه تنها در آنجا بلکه در اغلب مناطق محروم استان مثل بیدانجیر ‌و مارون پل در حال ساخت است.

احمدزاده با بیان اینکه علیه هیچ دولتی حرفی نزدم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کردم به من گفتند در دولت گذشته دو طرح در هفته دولت در این منطقه افتتاح شد یکی آسفالت که گچ بود و دیگری کیوسک که افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این دولت تنها ۱۷ هزار میلیارد برای پتروشیمی هزینه و چندین کیلومتر جداکننده ایجاد شده است.

دوست ندارم سد خرسان ۳ احداث شود

استاندار در خصوص انتقادات از ساخت سد خرسان گفت: سدخرسان مصوبه ۱۷ سال پیش است که ۱۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

احمد زاده بیان کرد: سد خرسان را خودم رسانه‌ای کردم که چه معایبی دارد و از رسانه‌ها خواستم به آن بپردازند، خودم مخالف احداث سد هستم و دوست ندارم سد خرسان ساخته شود چون آورده‌ای برای استان ندارد.

استاندار با اشاره به نبود اورژانس هوایی و فوت چند نفر در نتیجه نبود اورژانس افزود: در همان روزی که بالگرد اورژانس سقوط کرد موضوع را به رئیس جمهور اطلاع دادم و مطالبه کردیم و فوری با وزارت بهداشت صحبت کردیم که گفتند به ما فرصت دهید تا برای استان بالگرد اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌خواهد موقتی برای یکی دو ماه به استان بالگرد دهد تا به طور اساسی این مشکل رفع شود و بالگرد مستقر شود، بالگرد، خودرو نیست که برویم و آن را خریداری کنیم، موضوع اورژانس هوایی را به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها گفت: ۱۵مدیرکلی که انتخاب کردم مخالف نماینده فعلی بویراحمد هستند کجا نماینده بر روی من اعمال نفوذ کرده است؟

استاندار گفت: معاونان هیچ وابستگی به نمایندگان ندارد. 

وی بیان کرد: ۲۹ نفر از مدیران استان دکترا دارند و خیلی‌ها جوان هستند خانم مدبر‌نژاد مدیرکل سابق امور بانوان را یک نماینده حمایت نکرد من انتخابش کردم و الان در تهران مسئول بانوان وزارت آموزش و پرورش است.

احمدزاده در خصوص سد تنگ سرخ هم گفت: یاسوج آب پایداری ندارد و از آب چاه استفاده می‌شود که می‌‌طلبد سد تنگ سرخ احداث شود که طی ۱۰ سال ۱۰ درصد پیشرفت کاری داشت اما در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها