یادنامه‌ای برای زنده‌یاد شهرام عبدلی در گفت‌وگو با همکارانش

ایستگاه پایانی بازیگر خط قرمز

سریال راز ناتمام در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب محمدجواد باهنر (سومین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران) می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۳۳۱۷۸

در این سریال، شخصیت افراد سرشناس انقلاب سید محمد بهشتی، محمدعلی رجایی و ... بازسازی شده و روایت‌هایی از وجوه مبارزاتی این شخصیت‌ها و وقایع دهه شصت و فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق ایران را به نمایش گذاشته شد که این سریال را امین امانی کارگردانی کرده که سال گذشته از شبکه یک پخش شد و در آن فرهاد جم، نگین معتضدی، رامین راستاد، سیدجواد هاشمی، زنده یاد شهرام عبدلی و ... به ایفای نقش پرداختند.

این پروژه‌ای است که امانی معتقد است در روزگار معاصر نیز رد پایی قابل ملاحظه دارد و او به‌عنوان هنرمند موظف به گفتن از آن در قالب اثرش است. از جمله دیگر نکاتی که راز ناتمام را حائز اهمیت کرده تلاش به ثمر نشسته گروه تولیدش اعم از کارگردان، بازیگران، گریمور و دیگر طراحان آن در بازسازی کاراکتر‌هایی بسیار شبیه به شهید حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدجواد باهنر، شهید آیت‌ا... سیدمحمد بهشتی، شهید محمدعلی رجایی، مرحوم آیت‌ا... اکبر هاشمی‌رفسنجانی و... است که خواص و عوام را به اذعان به نزدیکی چهره، صدا، حتی لحن و آکسان‌گذاری کلمات نسبت به مابه‌ازا‌های تاریخی خود وادار کرده است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها