یزد- استاندار یزد با اشاره به تعداد زیاد طرح های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، مسائل این حوزه به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۶۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نشست مشترک استاندار یزد با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی پروژه های حوزه بهداشت و درمان شهرستان های استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره تعداد زیاد پروژه های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد گفت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، مسائل این حوزه به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین استان قرار دارد.
 
وی با اشاره به نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در سفرهای دور اول و دوم رئیس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: این حوزه از اولویت های نخست تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور، اعتبارات استانی و منابع خیری است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه یزد به مردم استان های جنوب و جنوب شرق کشور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد، اظهارداشت: انتظار می رود مسائل استان یزد در این حوزه به شکل متفاوتی پیگیری و حل شود.
 
 فاطمی در ادامه به لزوم احداث بیمارستان در شهرستان تازه تاسیس مروست اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستانی در این منطقه یکی از درخواست های دیرینه مردم است که پیگیری های لازم جهت تحقق آن صورت گرفته است.
 
استاندار یزد اظهارداشت: با توجه به اعلام آمادگی خیری از بخش خصوصی و مجموعه تامین اجتماعی برای ساخت این مجموعه و تجهیز آن توسط مجموعه علوم پزشکی، باید در قالب یک نشست تفاهم نامه مربوطه به امضا برسد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها