استاندار یزد در نشست شورای استانی فضای مجازی مطرح کرد؛

لزوم ارتقاء سواد مجازی اقشار مختلف جامعه

یزد- استاندار یزد همزمان با آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی 128 تختخوابی الزهرا (س) یزد، حضور فعالانه سپاه و بسیج در 3 ابرپروژه استان را خواستار شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۵۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار یزد، رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) آغاز شد.

استاندار یزد در این نشست سردار سلامی را محبوب قلوب یزدی ها و ایرانی ها دانست و اظهار داشت: هفته بسیج امسال در یزد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگر گرفته است.
 
مهران فاطمی در ادامه عنوان کرد: حقیقتا بسیج و سپاه طلایه داران پیشرفت و سازندگی در کشور هستند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یزد قطب درمانی جنوب شرق کشور است، گفت: به دلیل کیفیت بالا و هزینه پایین خدمات درمانی، بیش از ۴۰ درصد مراجعین به این مراکز، غیر بومی هستند.
 
فاطمی در ادامه با اشاره به ۳ ابر پروژه در استان که مورد مطالبه یزدی‌ها است و حضور فعالانه قرارگاه باعث دلگرمی آنان خواهد شد، گفت: خط دوم انتقال آب شرب به استان، راه آهن یزد - اقلید و نهضت ملی مسکن، این پروژه ها را تشکیل می‌دهند و خواستار حضور فعالانه سپاه و بسیج در این پروژه ها هستیم..

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها