آزادسازی ۱۲۵ هکتار از زمین های کشاورزی

تخریب ۷۰۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر از آزادسازی ۱۹۴ هکتار زمین کشاورزی و اعاده به وضع سابق ۶۶۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۲۸۷

حسین حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در این خصوص ۱۳ نفر کارچاق کن و سودجوی دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز توسط جهاد کشاورزی شناسایی شده‌اند که باید با آنان قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه همواره تأکید ما بر پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بوده است، گفت: مدیران مربوطه در این حوزه نباید هیچ ملاحظه‌ای برای عمل به وظایف خود داشته باشند و با جدیت قانون را اجرایی کنند.

ایشان افزود: با مدیران متخلف در این زمینه برخورد می شود، نامه زدن و اطلاع دادن کافی نیست و باید اقدام میدانی برای جلوگیری و پیشگیری از این تخلفات انجام شود.

فرماندار اسلامشهر یادآور شد: برخی کاستی‌ها به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز منجر می‌شود؛ به عنوان مثال تأخیر در بازنگری و ابلاغ طرح هادی احمدآباد مستوفی از جمله دلایلی است که به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در این شهر دامن زده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن شهرستان اضافه کرد: آنچه که شاهد آن هستیم ساخت ساختمان‌هایی با استحکام پایین و ناایمن است و متأسفانه برخی مهندسین ناظر نیز ساختمانی که پی یا فنداسیون آن برای ۲ طبقه بوده و ۵ طبقه روی آن ساخته شده را تأیید می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها