احتمال تغییر شرایط میدان در غزه
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد؛

احتمال تغییر شرایط میدان در غزه

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد؛

لزوم فعال شدن اهرم‌های دیگر مقاومت

شرایط مردم غزه هر روز ناگوارتر می‌شود و رژیم صهیونیستی جنایت‌های افراطی بیشتری انجام می‌دهد. در چنین وضعیتی نیرو‌های مقاومت برای کمک به مردم غزه باید اهرم‌های دیگر خود را نیز فعال کنند.
شرایط مردم غزه هر روز ناگوارتر می‌شود و رژیم صهیونیستی جنایت‌های افراطی بیشتری انجام می‌دهد. در چنین وضعیتی نیرو‌های مقاومت برای کمک به مردم غزه باید اهرم‌های دیگر خود را نیز فعال کنند.
کد خبر: ۱۴۳۰۳۱۲
نویسنده علی عبدی | کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی

 36 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و این روزها رژیم صهیونیستی جنایت‌های افراطی‌تری را مرتکب می‌شود. براساس اعلام وزارت بهداشت غزه بیش از 11 هزار نفر تاکنون قربانی این جنگ شده‌اند. این درحالی است که  حملات رژیم صهیونیستی به صورت آشکارتری به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انجام می‌شود. برای نمونه مدیر بیمارستان الشفاء بتازگی اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی درحال جنگ با بیمارستان‌های غزه است و تلاش می‌کند‌ ‌مانع خدمات رسانی سیستم بهداشتی غزه شود.

در این بین آنچه سبب شده است که رژیم صهیونیستی این روزها جنایات افراطی‌تری را انجام دهد، سکوت نهادهای بین‌المللی است، در واقع تاکنون نهادهای بین‌المللی هیچ اقدام بازدارنده‌ای انجام نداده‌اند و در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی بیش از گذشته به جنایت در غزه می‌پردازد و مردم بی‌دفاع غزه را قتل‌عام می‌کند.

به این ترتیب تازمانی که رژیم صهیونیستی با واکنش درخور و شایسته‌ای از سوی نهادهای بین‌المللی رو به رو نشود، دست از جنایت‌های خود بر نمی‌دارد و هر روز  جنایت‌های جنگی بیشتری را مرتکب می‌شود.‌

این درحالی است که این جنایات رژیم صهیونیستی با اجازه غرب یعنی آمریکا و کشورهای اروپایی انجام می‌شود. به عبارت دیگر غرب به رژیم صهیونیستی این ماموریت‌ را داده است که در غزه دست به جنایت و قتل عام مردم بی‌گناه بزند. به همین دلیل تا زمانی که این کشورها نخواهند رژیم صهیونیستی جنایات خود را متوقف نخواهد کرد.

‌در کنار سکوت نهادهای بین‌المللی باید به این نکته نیز توجه کرد که رژیم صهیونیستی هر روز مرتکب جنایت‌های بیشتری می‌شود، زیرا تاکنون در عرصه نظامی ‌دستاوردی نداشته. این درحالی است که این رژیم بشدت از سوی افکار عمومی خود نیز در تنگنا قرار گرفته است. به همین دلیل تلاش می‌کند افکار عمومی خود را راضی نگه دارد و با توجه به اینکه در میدان هیچ توفیقی نداشته از جان مردم بی‌گناه و مظلوم غزه مایه می‌گذارد و با افزایش آمار کشته شدگان در غزه برای کمرنگ‌تر شدن شکست خود تلاش می‌کند.‌

‌به این ترتیب باید گفت که هرچه رژیم صهیونیستی شکست بیشتری بخورد تاوان این شکست‌ها را ‌از مردم غزه می‌گیرد. به همین دلیل شرایط مردم غزه هر روز ناگوارتر می‌شود.‌ در چنین شرایطی نیروهای مقاومت برای کمک به مردم غزه باید اهرم‌های دیگر خود را نیز فعال کنند‌. به عبارت دیگر‌ مقاومت باید اجازه ندهد که رژیم صهیونیستی به منابع حیاتی ‌مانند سوخت و مواد غذایی براحتی دسترسی پیدا کند. در واقع ضرباتی که اکنون مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌زند به اندازه کافی بازدارنده نیست و نیاز است که سطح این بازدارندگی‌ها افزایش پیدا کند، زیرا تازمانی که رژیم صهیونیستی احساس ترس و نگرانی نکند به جنایات خود ادامه می‌دهد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها