سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، در آینده نزدیک خبر داد.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۵۳۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ سید مسلم رئیسی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت هر ساله موضوع توزیع شیر در مدارس را به عنوان یک دغدغه جدی مورد توجه قرار داده‌اند و از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داشتند، تا توزیع شیر در مدارس مجددا آغاز شود و در نهایت این اقدام مهم، در دولت سیزدهم با اعلام رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی کلید خورد.

وی افزود: کارگروه اجرایی این طرح به ریاست آموزش و پرورش تشکیل شده است و دستگاه‌هایی همچون سازمان برنامه و بودجه، سازمان بازرسی، دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت قضا و دارو و جهاد کشاورزی به عنوان عضو اصلی فعالیت خواهند داشت. بر اساس این طرح تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی استان، هفته ای دو بار به صورت رایگان شیر دریافت خواهند کرد.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرزتصریح کرد: محوریت اصلی این طرح در آموزش و پرورش به عهده معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است که به کمک متناظران خود در مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز، توزیع شیر در مدارس انجام و هر دو هفته یکبار، اطلاعات آن در سامانه مورد نظر بارگذاری خواهد شد؛ همچنین کارگروه نظارت بر این طرح نیز متشکل از اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره حراست و اداره سلامت بر نحوه توزیع شیر و محل نگهداری شیر و... نظارت خواهند داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها