یزد- استاندار یزد در نشست بررسی پروژه های پیشران ، از پیگیری ارائه مشوق‌های مختلف به مردم جهت افزایش بهره‌وری در مصرف انرژی، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۸۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  نشست بررسی پروژه های پیشران ارتقاء بهره وری استان یزد به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.
 
فاطمی در این نشست با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره وری کشور گفت: تاکنون فعالیت های خوبی در زمینه احصای پروژه های پیشران و تقسیم کار دستگاهی صورت گرفته که ارزشمند و تحقق آن ها نیازمند پیگیری جدی است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه های ارتقاء بهره وری باید در اولویت مدیران و متولیان پروژه ها باشد، اظهارداشت: تمرکز و پیگیری مستمر معجزه می کند لذا پروژه های این حوزه به صورت «روزانه» پیگیری شود.
 
وی با اشاره به عزم جدی استان جهت اجرای پروژه های ارتقاء بهره وری و مشاهده نتایج ملموس آن ها، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تسریع در روند اجرای پروژه های پیشران این حوزه، نشست هایی با وزرای مربوطه برگزار و مجوزهای لازم اخذ خواهد شد.  
 
فاطمی در ادامه به تبیین ضرورت فراهم سازی بسترهای لازم برای حرکت جامعه به سمت ارتقاء بهره وری پرداخت و گفت: براین اساس باید علاوه بر پیگیری تحقق پروژه های پیشران، باید با ارائه امتیازات و مشوق هایی مردم را به سمت افزایش بهره وری به ویژه در امر مصرف انرژی سوق داد.
 
استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش به طور ویژه بر برنامه ریزی جدی جهت فرهنگسازی عمومی و نیز ایجاد آرایش رسانه ای، مردمی و اداری در حوزه بهره وری تاکید کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها