مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

دریافت تسهیلات برندگان مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برندگان مسابقات ملی مهارت برای حضور در عرصه تولید از تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برندگان مسابقات ملی مهارت برای حضور در عرصه تولید از تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۴۴
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برخورداری از تسهیلات بانکی، استفاده از نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی و همچنین ارایه آموزش رایگان از جمله مزایایی است که به شرکت کنندگان مسابقات ملی مهارت ارائه می‌شود. انصاری افزود: مرحله کشوری رشته‌های رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی‌پزی با حضور ۲۵۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور در زنجان در حال برگزاری است. وی با بیان اینکه در مرحله نخست، مسابقات آشپزی و طراحی مد و لباس برگزار شد، اضافه کرد: در برگزاری این مسابقات دانشگاه آزاد و یک شرکت بخش خصوصی، فنی و حرفه‌ای را همراهی کردند. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه این مسابقات بدون هیچ تنش و اعتراضی برگزار شد، افزود: طرح‌های ارائه شده در این مسابقات بسیار خوب بود. انصاری با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردند؛ بنابراین کسی برنده و بازنده نیست، گفت: امیدواریم نفرات برتر در مسابقات مرحله جهانی نیز خوش بدرخشند. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در مرحله بعدی در رشته رباتیک ۳۰ تیم ۲ نفره با یکدیگر رقابت خواهند کرد، گفت: در این رقابت‌ها هم تیم‌های منتخب به مرحله جهانی معرفی خواهند شد. انصاری افزود: در زمینه اجرای این رویداد ملی از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین حوزه مهارت به عنوان مشارکت‌کنندگان اجتماعی استفاده خواهد شد که خوشبختانه در ۲ رقابت اول یعنی طراحی مد و لباس و آشپزی شاهد این مشارکت بودیم. مسابقات ملی مهارت در کشور ما سابقه تاریخی ۴۵ ساله دارد و تجربه برگزاری مسابقات ملی مهارت پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور در چندین دوره مسابقه جهانی آن موجب اصلاح گام به گام این فرآیند و کاهش سطح اختلاف مسابقات ملی با مسابقات جهانی شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها