بیانیه امام جمعه شهرستان دشتستان در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه؛

بـِأَيِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ

دیگر بار خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاد اندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد
کد خبر: ۱۴۲۶۶۳۴
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد:
 
 
بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِيـمِ
 
این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.
 
ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
 
جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.
 
ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”
.
حسن مصلح امام جمعه دشتستان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها