با حضور احمد قیومی فرماندار تهران و اسداله تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری تهران، مهدی مخبریان نژاد به عنوان سرپرست اداره بازرسی فرمانداری تهران معرفی شد.
با حضور احمد قیومی فرماندار تهران و اسداله تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری تهران، مهدی مخبریان نژاد به عنوان سرپرست اداره بازرسی فرمانداری تهران معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، مراسم تودیع محمدحسن منسوبی و معارفه مهدی مخبریان نژاد بعنوان سرپرست جدید اداره مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی فرمانداری با حضور قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری تهران، شایان معاون سیاسی اجتماعی، زارعی معاون برنامه ریزی و توسعه، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی، مرادی معاون امنیتی انتظامی، علمشاهی بخشدار مرکزی، مطلبی نژاد بخشدار آفتاب، تاجیک بخشدار کن، منعمی مشاور و مدیر حوزه فرماندار، حسینی مسئول حراست و حجت الاسلام علیائی مشاور فرماندار در امور روحانیت، عصر امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

فرماندار تهران در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران و همه مسلمانان جهان، بیان داشت: اتفاقات اخیر بسیار ناراحت کننده و خوی دد منشانه و استکباری صهیونیسم را یکبار دیگر نشان داد، امیدواریم تا هرچه زودتر به یاری خدا مردم فلسطین از شر این دیو هفت سر رهایی پیدا کنند.

قیومی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های محمد حسن منسوبی رئیس پیشین اداره بازرسی، از همه معاونین و مدیران مجموعه خواست تا نهایت همکاری لازم با مدیریت جدید مومن و انقلابی اداره بازرسی فرمانداری صورت بپذیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بحث مطالبه گری و احقاق حقوق مردم را بعنوان یکی از مهمترین وظایف حوزه بازرسی دانست و بر آن تاکید کرد.

فرماندار تهران در ادامه اعتبار بی نظیر در نظر گرفته شده برای روستا‌ها برای اولین بار در کشور و همچنین سازماندهی مناسب اقدامات در حوزه انتخابات، اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه در هفته دولت و اجرای بیش از هزار برنامه در هفته فرهنگی تهران را از اتفاقات بزرگ چند ماه اخیر حوزه مدیریتی در شهر تهران دانست.

مدیر کل بازرسی استانداری تهران نیز در سخنانی ضمن تسلیت ایام، گفت: امروز جریان‌های فکری و سیاسی خوی وحشی گری صهیونیست‌ها را کاملا متوجه شده و تمامی ادیان در این موضوع به جوش و خروش افتاده اند، و این موضوع وعده‌ای برای رهایی امت اسلام از این رژیم غاصب خواهد بود.

تقی زاده مسئولیت در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و گفت: ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران با بیان اینکه در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحد‌های بازرسی در سطح استان صورت گیرد، افزود: برپایی میز خدمت در نماز جمعه تهران و همچنین گرمخانه‌های تهران کار ویژه‌ای بود که در برای اولین بار در حوزه شهر تهران انجام شد، که امیدواریم تا با پیگیری و حمایت فرماندار محترم تهران این امر بطور مستمر و جدی ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از فعالیت‌های محمد حسن منسوبی تقدیر و حکم مهدی مخبریان نژاد به وی اعطا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها