پرسپولیس در اوج بحران هم نتیجه می‌گیرد؛

هت‌تریک به وقت شهاب و سروش

بعد از یاسین، مرتضی هم رباط داد

پورعلی گنجی: می‌جنگم زودتر برگردم

بعد از یاسین سلمانی و پارگی رباط صلیبی‌اش، طبیعی است یحیی با ناراحت بگوید: «خیلی نگرانم.»
بعد از یاسین سلمانی و پارگی رباط صلیبی‌اش، طبیعی است یحیی با ناراحت بگوید: «خیلی نگرانم.»
کد خبر: ۱۴۲۶۵۷۰

چون مرتضی پورعلی گنجی هم بعد از برخورد شدید با بازیکن قطر در میانه میدان آنچنان داد زیاد که همه فهمیدند رباط صلیبی پاره کرده است. او یک بار در زمان حضور در چین با این مصدومیت مواجه شد، بنابراین خوب می‌دانست این درد همان درد است. پزشکان در همان تشخیص اولیه گفتند رباطش پاره شده، با این حال تلاش کردند خبر رسمی آن را به بعد از mri موکول کنند. یکی از مدافعان تیم‌ملی دیروز به جام جم گفت: «همانجا در زمین گفت رباط پاره کرده‌ام. بعد از بازی همه به فکر او بودیم.» ملی‌پوشان وقتی مسابقه تمام شد و جام را گرفتند، سریعا به هتل بازگشتند تا مرتضی را ملاقات کنند. این مدافع که روحیه مبارزه طلبی و جنگندگی بالایی دارد، می‌دانست رباط پاره کرده، ولی سعی کرد روحیه‌اش را حفظ کند. او به ملی‌پوشان گفت قطعا می‌جنگد و زودتر برمی‌گردد. آن‌ها که مرتضی را می‌شناسند، با خلق و خویش آشنا هستند. پورعلی گنجی همواره اعتقاد دارد حکمی در هر اتفاقی وجود دارد؛ بنابراین با مصدومیتی که برایش پیش آمد، به خوبی کنار آمده است. 

از سویی پرسپولیسی‌ها هم تلاش کردند تا در این روز‌های سخت مرتضی را دوره کنند تا او تنها نباشد. درویش و یحیی گل محمدی مدیرعامل و سرمربی قرمز‌ها دیروز تلفنی با این بازیکن صحبت کردند و به او روحیه دادند. سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس هم گفت که جویای احوال این بازیکن بوده و مصدومیتش به صورت اتفاقی رخ داده است. 

پورعلی گنجی در صحنه‌ای که آسیب دید بی‌پروا به سمت توپ رفت، آن هم در میانه زمین. اتفاقی که دقایق مقابل چشمان قلعه‌نویی و کی‌روش رخ داد. او اینقدر در بازی جدی بود که نمی‌خواست حتی در میانه میدان توپ به قطری‌ها برسد. قلعه‌نویی بعد از بازی گفت: «مصدومیت پورعلی گنجی اتفاق خیلی بدی بود.» 

مصدومیتی که شاید حواشی تازه‌ای را به وجود بیاورد. بعد از مصدومیت سلمانی قرمز‌ها این آسیب دیدگی را به سفر طولانی او برای بازی‌های آسیایی ربط دادند. حالا هم مرتضی در یک دیدار ملی رباط صلیبی پاره کرده است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها