مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه؛

تعطیلی سینماهای کرمانشاه به دلیل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۳۳۲ نفر و مصدومیت ۵۷۷۷ نفر دیگر در تصادفات رانندگی شش ماهه ابتدایی امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۳۷۳

جم جم آنلاین؛ دکتر سلیم خانی ، از مراجعه ۵۷۷۷ نفر در شش ماهه امسال با ادعای تصادف به پزشکی قانونی خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۹۲۵ نفر مرد و ۱۸۵۲ نفر زن بودند.

وی افوزد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۵۶۸۳  نفر حدود ۱.۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های تصادفات استان را هم طی این مدت ۳۳۲ نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۲۳ فوتی، ۹ نفر بیشتر شده است.

خانی در ادامه آمار مراجعین نزاع در شش ماهه ابتدایی سال را نیز ۸۲۸۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۵۶۶۵ نفر مرد و ۲۶۱۵ نفر زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۸۸۴۹ نفر حدود ۶.۴ درصد کاهش داشته است.

خانی آمار مصدومان حوادث کار استان را نیز در شش ماهه ابتدایی سال ۳۲۱ نفر اعلام و تصریح کرد: ۳۱۷ نفر از این افراد مرد بودند و این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ نفر کمتر شده است.

وی افزود: طی این مدت همچنین ۲۲ فوتی حوادث کار داشته ایم که همگی مرد بوده اند و متاسفانه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۱۵ نفر، هفت نفر بیشتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را هم در استان طی این مدت ۱۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۹ نفر مرد و هشت نفر زن بوده اند و متاسفانه تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است.

خانی غرق شده های استان را هم در شش ماهه امسال هشت نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با چهار غریق، عملا دو برابر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های سوختگی استان را هم در شش ماهه ابتدای سال ۱۸ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد هفت نفر مرد و یازده نفر زن بوده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۳۲ نفر، تقریبا به نصف کاهش یافته است.

خانی تعداد فوتی های برق گرفتگی استان را هم پنج نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن بوده اند.

این مسئول فوتی های مسمومیت با قرص برنچ را هم در استان ۳۶ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ نفر مرد و هشت نفر زن بوده اند که تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ نفر افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها