مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه:

تسهیلات سفر کارت به رونق گردشگری کرمانشاه کمک می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه پرداخت تسهیلات به شکل سفر کارت را در رونق گردشگری استان بسیار اثرگذار توصیف کرد.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در جلسه بررسی موانع پرداخت تسهیلات سفر کارت که با حضور نماینده بانک قرض الحسنه مهر ایران و نمایندگان دفاتر و تاسیسات گردشگری استان برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با عنوان سفر کارت به گردشگران می‌تواند رونق گردشگری استان کرمانشاه را به دنبال داشته باشد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه پرداخت تسهیلات سفر یکی از کلیدی‌ترین راهکارها برای ترغیب مردم به پرداختن به امر گردشگری است.

او ادامه داد: اعضای دخیل در اجرایی شدن این تفاهم‌نامه برای تسریع در فرایند آن باید بهترین تصمیمات عملیاتی را اتخاذ کنند. 

فرمانی گفت: این تسهیلات که در غالب تور پرداخت می‌شود نیازمند ورود و همکاری جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان است. 

او افزود: با توجه با تاکید استاندار کرمانشاه به اهمیت نقش گردشگری در توسعه استان باید به صورت ویژه مشکلات و موانع این حوزه رفع و در مسیر عملیاتی قرار گیرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: پرداخت این تسهیلات که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است، می‌تواند ضمن تشویق مردم به سفر موجب رونق گردشگری داخلی استان که مورد تاکید استاندار است، شود. 

او اظهار کرد: افزایش تورهای گردشگری موجب سامان‌دهی و تعیین بازار هدف برای بخش مهمی از گردشگران ورودی به استان می‌شود. 

در ادامه جلسه مباحث مربوط به ارائه تسهیلات و اجرایی شدن تفاهم‌نامه منعقده با بانک مهر ایران برای رفع شبهات و مباحث مرتبط با موضوع برای آماده سازی زیرساخت‌ها و اتخاذ تصمیم نهایی مطرح شد. 
 
همچنین مدیران دفاتر خدامات مسافرتی مسائل خود را مطرح و راهکارهایی ارائه کردند و نماینده بانک مهر ایران نیز با ارائه چند روش برای پرداخت این تسهیلات دفاتر را برای اتخاذ بهترین راهکار توسعه همکاری ترغیب کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها