یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبر۲۴:

با اقلیت بی‌ حجاب، باید طبق قانون برخورد شود

یک نماینده مجلس گفت: با اقلیت بی‌حجاب که تنها کمتر از پنج درصد جامعه است، باید طبق قانون برخورد شود.
یک نماینده مجلس گفت: با اقلیت بی‌حجاب که تنها کمتر از پنج درصد جامعه است، باید طبق قانون برخورد شود.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۲۰

حجت‌السلام حسن نوروزی، نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبر۲۴ با اشاره به اهمیت رعایت حجاب توسط کارمندان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گفت: اگر مسئولین در حوزه عفاف به میدان بیایند و به وظایف خود به درستی عمل کنند بسیاری از مشکلات در این حوزه حل می‌شود.

وی افزود: اگر وزرای مختلف و مسئولان نهادها به مجموعه تحت امرشان در سراسر کشور دستور دهند که حجاب در ادارات و بیمارستان‌ها رعایت شود، ۹۰درصد مشکلات در حوزه عفاف و حجاب مرتفع می‌شود.

این نماینده خاطرنشان کرد: در مورد پنج تا شش درصد باقیمانده نیز سازمان تبلیغات، ائمه جمعه و دیگر بخش‌ها باید وارد میدان شوند و با فرهنگ‌سازی مشکل را حل کنند و تنها کمتر از پنج درصد باقی می‌مانند که باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

وی اظهار داشت: ما در مجلس به دنبال مشخص کردن وظایف نهادهای مختلف برای حفظ و تقویت حجاب هستیم. باید وظایف و نقش وزارت‌خانه‌هایی مثل آموزش و پرورش و سازمان‌های دولتی در راستای عفاف و حجاب مشخص شود و از طرف دیگر فرهنگ‌سازی نیز نباید فراموش شود.

نوروزی تاکید کرد: بحث بدحجابی و بی‌حجابی در نهادهای دولتی و عمومی، نهادهای خصوصی و در کوچه و بازار مباحثی جداگانه است که باید به آن توجه شود و در هر کدام از بخش‌ها باید بر اساس سازوکار مشخص خودش عمل شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بحث حجاب بسیار اهمیت دارد و باید به قانونی که درباره این موضوع وجود دارد احترام گذاشت که البته اکثریت مردم ما نسبت به بحث حجاب توجه لازم و کافی را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها