مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اعلام کرد:

تامین نفت‌سفید و گازمایع مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت:سهمیه نفت‌سفید وگاز مایع به مناطقی از استان کرمان که گازکشی شده و امکان استفاده ازگاز طبیعی را دارند،تعلق نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۲۴۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سیدباقرنورالدینی،بابیان اینکه شبکه گازدربیشتر نقاط استان کرمان توسعه یافته و اکثر شهرها و روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند،افزود:سهمیه نفت‌سفید و گازمایع به مناطقی از استان که گازکشی شده و امکان استفاده ازگاز طبیعی رادارند،تعلق نمی‌گیرد.

وی درخصوص مناطقی که ازنعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند،اظهارکرد:ساکنان این مناطق می‌بایست نسبت به ثبت‌ نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس:                    NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR اقدام و نفت‌سفید و گاز مایع مورد نیاز خود را پس از تایید سازمان متولی دریافت کنند.

نورالدینی،بیان کرد:متاسفانه دربرخی از مناطق استان کرمان به‌ویژه درمناطق جنوبی و شرقی علیرغم وجود شبکه گاز طبیعی،مصرف‌کنندگان به شبکه گاز متصل نشده‌اند و می‌بایست هر چه سریع‌تر و قبل از شروع فصل سرما به این شبکه اتصال یابند.

گفتنی است بر اساس اعلام شرکت گاز،در مناطقی که علمک گاز نصب شده باشدمناطق دارای گاز و ساکنان آن مشترک گاز محسوب می‌شوند و سهمیه نفت‌سفید و یا گاز مایع به آنان تعلق نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها