مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اعلام کرد:

تامین نفت‌سفید و گازمایع مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند

در جلسه تنظیم بازار استان کرمان مصوب شد:

الکترونیکی شدن توزیع و خرید‌ گاز مایع

در جلسه تنظیم بازار استان کرمان مصوب شد تا توزیع و خرید گاز مایع از طریق الکترونیکی انجام شود.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،حسین مهرابی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه تنظیم بازار و کارگروه آردو نان استان کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در بعضی از شهرستان‌های جنوبی آماده نیست،گفت:از آنجایی که گاز مایع به صورت شبکه‌ای است،لذا توزیع آن تنها به شکل الکترونیکی خواهد بود.

وی تصریح کرد:در بعضی شهرستان‌ها مشکل آنتن‌دهی تلفن و اینترنت و دسترسی به کارت‌ها وجود دارد و این یک مشکل اساسی است،لذا باید فرم‌های دستی و آفلاین در همه مراکز توزیع ‌وجود داشته و قابل دسترس باشد و فرمانداران در این خصوص نظارت کاملی برای اجرای این مصوبه داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در خصوص مدیریت صادرات پیاز نیز گفت:براساس نامه وزارتخانه به میزان 12 درصد از تولید استان کرمان می‌تواند صادر شود و صادرات به گونه‌ای اجرا شود که بازار داخلی دچار مشکل نشود.

مهرابی،گفت:عرضه نان دو چانه در نانوایی‌ها ممنوع است،لذا فرمانداران لیست نانوایان را به لحاظ تعداد به اداره غله ارسال کنندو یک ‌بررسی میدانی از سهمیه نان خریداری شده توسط نانوایان و توان پخت آنها توسط فرمانداران انجام شود.  

ماهری،مدیر‌کل غله استان کرمان نیز بیان کرد:از 180 نفرنانوایانی که قرار بود آردخام روستایی آنها را اضافه کنیم قریب به نصف آنها از طریق سامانه اقدام شده است و تمام این 180 مورد از بیست و پنجم آذر ماه جاری می‌توانند خرید خود را از طریق سامانه انجام دهند.

وی ضمن درخواست ازفرمانداران برای پیگیری این طرح گفت:چهار شهرستان شرقی به صورت پایلوت این کار را انجام داده‌اند و این طرح برای فرمانداران‌ در جلسات کارگروه آرد و نان طرح بسیار خوبی می‌تواند باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها