شبکه پنج سیما در آخرین هفته مرداد ماه پنج فیلم تلویزیونی در ژانرهای مختلف را برای مخاطبان علاقمند به آثار سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده که از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 10 روانه آنتن خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۹۹۱۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج؛ شنبه 28 مرداد حوالی ساعت 10 فیلم تلویزیونی «توفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری پخش خواهد شد. در خلاصه این فیلم آمده: پس از تسخیر سفارت آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند برای آزادسازی گروگان‌های آمریکایی در ایران دست به اقدام نظامی بزنند. یک مأمور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این حمله را مهیا کند. حمله نظامی آغاز می‌شود، اما توفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند. 
احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری، مهشید افشارزاده، مهناز افضلی،بهمن دان و ... از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

یکشنبه 29 مرداد «کارتن خواب» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی  حسین مسافر آستانه به روی آنتن می‌رود. این فیلم داستان ناصر پلیس امنیت اقتصادی است که خودش را کارتن خواب جا زده تا در میان کارتن‌خواب‌ها باشد. او پرونده‌ای در دست دارد که نشان می‌دهد عده‌ای از کارتن‌خواب‌ها برای پیش بردن مقاصدشان سواستفاده کرده‌اند و ناصر می خواهد به آن پی ببرد. 
توماج دانش بهزادی، میثاق زارع، مجید رحمتی، سمیه مهری،  آذین رئوف و ... در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

دوشنبه 30 مرداد تله‌فیلم «سرگیجه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر رضایی پخش خواهد شد. مهتاب و همسرش (فرهاد) كه كارشناس آثار عتيقه است زندگي آرامي را پشت سر مي‌گذارند اما اين آرامش با تصادف فرهاد در حین انجام ماموریت و مرگ او به هم می‌ریزد. بیژن امكانیان،  سیما تیرانداز،  محمد حاتمی، نغمه نظام دوست و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شتاب کن» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه‌کنندگی محرمعلي كليج سه‌شنبه 31 مرداد حوالی ساعت 10 در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج قرار دارد. این فیلم با بازی خاطره اسدي، بابك انصاري، مهرداد فلاحتگر، حسين مهري، زينب قادري و ... ماجراجویی چند جوان در دنیای مجازی را به تصویر می‌كشد كه باعث شناخت بیشتر آن‌ها نسبت به محیط حقیقی و پیرامون خود می‌شود.

«دلشوره» به کارگردانی مهرداد پور احمد و تهیه‌کنندگی زنده‌یاد کیومرث پوراحمد عنوان فیلمی است که چهارشنبه یک شهریور از شبکه پنج سیما به نمایش درمی‌آید. سعید تهامی که پس از چندین سال دوری به ایران برمی گردد سراغ همسر سابقش می‌رود تا فرزندش را از او بگیرد؛ اما در این مدت همسر سابقش ازدواج  کرده و زندگی جدیدی را شروع کرده است. این فرزند از کودکی سعید را ندیده و از وقتی چشم باز کرده ناپدری اش را به عنوان پدر شناخته است و ... .
مجید مشیری، امیرمحمد زند، کوروش سلیمانی، معصومه میرحسینی و ... از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

معرفی فیلم‌های شبکه پنج سیما در آخرین هفته مردادماه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها