یزد- مدیر بهره برداری شرکت گاز استان یزد با حضور در دفتر نمایندگی روزنامه جام جم یزد از خبرنگار و مجموعه پر تلاش این روزنامه تجلیل نمود.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۰۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان یزد به نمایندگی از مهران فاطمی استاندار یزد در دفتر نمایندگی روزنامه جام جم استان یزد با اهدای لوح تقدیر از رسانه  و جام جم آنلاین تجلیل کرد.

 سید حامد رضا صفوی که از طرف مدیرعامل شرکت گاز استان و به عنوان نماینده استاندار یزد در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های جامعه خبری استان در دفتر نمایندگی روزنامه جام جم حضور یافته بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد صارمی از خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشمان بینای جامعه نام برد که با عمل به رسالت واقعی خود مبنی بر آگاهی بخشی منطبق بر حقیقت در سطح جامعه، موجب اعتماد سازی بین مردم و دولت شده و گام های موثری در جهت پیشرفت جامعه و توسعه و آبادانی کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان یزد در ادامه خبرنگاران را بازوان توانمند مسئولین به منظور انعکاس فعالیت های صورت پذیرفته توسط دولت خدمتگزار دانست و تصریح نمود: این امر از طرفی موجب آشنایی مردم و افکار عمومی با اقدامات ارزنده دولت در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به آنها خواهد شد و از طرف دیگر موجب افزایش روحیه امیدآفرینی در سطح جامعه می گردد و در این بین دستگاه های اجرایی و رسانه های جمعی می توانند با کمک و هم افزایی یکدیگر هدایتگری مناسبی نسبت به شرایط موجود و چشم انداز روشن میهن عزیزمان ایران بزرگ داشته باشند.

صفوی در بخش پایانی صحبت های خود به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان یزد پرداخت و با تاکید بر شناساندن ظرفیت گردشگری استان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی یادآور شد: شرکت گاز استان یزد توانسته با توسعه گازرسانی علاوه بر ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی و همچنین رونق تولید در بخش صنعت، با تزریق سوخت پاک به بخش های مختلف موجب صیانت از محیط زیست و حفظ نقاط بکر روستایی و کوهستانی گردد که این امر مسلماً تاثیر به سزایی در جذب توریست و رونق صنعت توریسم خواهد داشت و از طرفی با میزبانی از دوره های آموزشی در سطح شرکت ملی گاز ایران موجب شناساندن استان زیبای یزد به نمایندگان سایر استان ها شود.

سرپرست روزنامه جام جم در استان یزد اظهار داشت: امیدآفرینی و تهیه و انتشار اخبار مناسب ومختلف جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران در جامعه اسلامی است.

کاظم صادقپور گفت: انعکاس دقیق و به موقع اخبار در رسانه‌های مختلف موجب امیدآفرینی است و جزو نیازهای جامعه است.

وی افزود:  خبرنگاری، فعالیتی والا و اثربخش برای جامعه است و خبرنگاران با درایت و ظرافتی که در تهیه خبر بکار می‌برند، ذهن مخاطبان و افکار عمومی را می‌توانند تحت تاثیر قرار بدهند.

صادقپور تصریح کرد: برخی از نقدهای سازنده در موضوعات مختلف  توسط رسانه ها صورت می گیرد که می تواند از مشکلات بیشتر در یک حوزه پیشگیری کند و باعث برطرف کردن موانع و مشکلات بسیاری در زمینه های مختلف می شود.

در پایان این دیدار با لوح تقدیراستاندار یزد از سرپرست روزنامه جام جم استان یزد تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها