گوشی دزدی کسب و کار من است!
روایت دزدان و مالخران از قیمت گوشی‌های سرقتی

گوشی دزدی کسب و کار من است!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

موبایل قاپ حرفه‌ ای دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۴۱۹۱۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد گودرزی افزود: عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی در حال گشت زنی در محدوده خیابان مرادی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: متهم برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد، ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: متهم ۲۰ ساله که در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد و متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها