رییس پلیس راهور تهران بزرگ؛ جزییات تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای برگزاری مراسم عفاف و حجاب ویژه پایتخت را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ؛ جزییات تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای برگزاری مراسم عفاف و حجاب ویژه پایتخت را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۱۵۹۰۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سردار محمد حسین حمیدی گفت: مراسم عفاف و حجاب در ساعت ۱۷:۰۰ امروز چهارشنبه ۲۱ تیر در میدان امام حسین (ع) برگزارمی شود، بر این اساس با توجه به احتمال حضور عظیم مراجعه کنندگان در محل برگزاری مراسم و تسری آن به دیگر معابر، اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی مناسب و روان سازی ترافیک در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ است. 
 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره محدودیت‌های توقف و تردد افزود: از میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی در هر دو مسیر اجازه توقف داده نخواهد شد و همچنین طول خیابان دماوند از میدان امام حسین تا تقاطع آیت محدودیت توقف خواهیم داشت. 
سردار حمیدی گفت: طول خیابان ۱۷ شهریور از میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع) و طول خیابان پیروزی از میدان شهدا تا تقاطع خیابان شکوفه محل‌های محدودیت توقف خواهد بود. 
 
وی همچنین در باره محل‌های توقف اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: اتوبوس‌هایی که از قسمت‌های مختلف سطح شهر به محل برگزاری مراسم اعزام می‌شوند می‌توانند در طول خیابان دماوند در هر دو مسیر از تقاطع خیابان آیت تا میدان امام حسین (ع) ودر طول خیابان پیروزی از میدان شهدا در هر دو مسیر تا تقاطع شکوفه و طول خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از میدان شهدا توقف کنند. 
 
 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین با توجه به بعد مسافت بین محل‌های توقف اتوبوس‌ها در طول خیابان دماوند تا میدان امام حسین (ع)، ۷۰ دستگاه تاکسی ون برای جابجایی شهروندان تا میدان امام حسین (ع) و برگزاری مراسم پیش بینی شده است. 
 
سردار حمیدی به محدودیت‌های تردد نیز اشاره داشت و افزود: در مرحله اول هیچ محدودیت تردد نخواهیم داشت و در صورت نیاز و ضرورت از میدان امام حسین (ع) در طول خیابان ۱۷ شهریور تا تقاطع شهباز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد. 
 
رییس پلیس راهور پایتخت به شهروندانی که قصد شرکت در این مراسم دارند توصیه کرد که از حمل و نقل عمومی به ویژه از مترو استفاده کنند و همچنین رانندگان نیز در زمان برگزاری مراسم از محور‌های جانبی استفاده نمایند./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها