استاندار هرمزگان گفت: طبق گزارش وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی، این استان در بهار امسال رتبه نخست ایجاد شغل در کشور را به خود اختصاص داده اند.
استاندار هرمزگان گفت: طبق گزارش وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی، این استان در بهار امسال رتبه نخست ایجاد شغل در کشور را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۱۴۱۴۱۱۸

هرمزگان-جام جم  آنلاین-استاندار هرمزگان گفت: طبق گزارش وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی، این استان در بهار امسال رتبه نخست ایجاد شغل در کشور را به خود اختصاص داده اند.

 

مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه هرمزگان افزود: باید همه مدیران علاوه بر وظیفه ایجاد شغل، نظارت بر رسیدن اشتغال‌های ایجاد شده به جامعه هدف و جوامع بومی نیز داشته باشند.

 

وی بیان کرد: ضعف هرمزگان در بحث ایجاد شغل، پایین بودن آمار اشتغالزایی برای بانوان و دانش آموخته است که لازم است برای رفع این ضعف‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: در زمستان ۱۴۰۱ موفق شدیم رشد اقتصادی ۱۰.۷ درصدی را در استان هرمزگان تجربه کنیم که رشدی بسیار مطلوب به شمار می‌آید.

 

وی ادامه داد: رشد اقتصادی حاصل آمده زمانی ارزش پیدا خواهد کرد که بتوانیم آن را به صورت پیوسته تکرار کنیم و بر همین اساس باید فکری برای تداوم رشد اقتصادی و جلوگیری از افت تابستانه داشته باشیم.

 

دوستی عنوان‌کرد: حفظ رشد اقتصادی کاری بسیار سخت در شرایط فعلی استان است، چرا که استان ۲ سال آینده درگیر زمان روند احداث طرح‌ها خواهد بود اما با این وجود متمم هستیم تا رشد اقتصادی استان را حفظ کنیم.

در این نشست پرونده ١٧ طرح در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها