معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار جانباز جنگ تحمیلی، مجاهد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار جانباز جنگ تحمیلی، مجاهد "حسین ایزدپناه" رفت.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۷۰

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار جانباز جنگ تحمیلی، مجاهد "حسین ایزدپناه" رفت.

 

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، دکتر محسن خاکی نهاد در این دیدار با قدردانی از رشادت های این جانباز و ایثار و صبوری خانواده ایشان گفت: مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری دولت سیزدهم و مقام عالی وی در استان تاکید ویژه ای بر رفع مشکلات جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران دارند و در راستای تحقق فرامین بر خود وظیفه دانستیم هر هفته در دیدار با تنی چند از خانواده شهدا و جانبازان مسائل و مشکلات آنان را بررسی کنیم.


و ی با اشاره به نقش جانبازان و ایثارگران در حفظ حریم جمهوری اسلامی تصریح کرد: از دوره قاجار تا پایان حکومت پهلوی بیش ۳/۵میلیون کیلومتر از خاک کشور جدا شده است اما پس از انقلاب جوانان با غیرت انقلابی و مردانگی با وجود اینکه دنیا برای فتح ایران بسیج شد، اجازه ندادند وجبی از خاک ایران جدا شود.


خاکی نهاد افزود: امروز هم جوانان ما در سنگرهای مختلف از جان و مال خود برای ایران اسلامی هزینه می‌کنند و مکرر شاهد مقاومت در برابر جنگ ترکیبی دشمن هستیم .

 

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید نیز افزود: جانباز سرافراز ۴۰ درصد حسین ایزدپناه دهوسطی سال ۱۳۶۵ در منطقه جنگی فکه از ناحیه دست و چند جای بدن مجروح شد. وی صاحب دو فرزند است.

 

در این دیدار درخواست خانواده ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها