کد خبر: ۱۴۱۳۱۹۳
نویسنده مهدی گیوه‌ کی - مدیر مسئول

۱. منافقین هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند درست در ۳۰ خرداد که یادآور شروع رسمی جنگ مسلحانه این جریان در برابر جمهوری اسلامی است نیروهای امنیتی آلبانی به کمپ اشرف حمله کنند؛ حمله‌ای که انتخاب تاریخ آن چندان هم اتفاقی نبود و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. از سویی منافقین باید می‌فهمیدند که پس از آزادی اسدا... اسدی، دیپلمات ایرانی دیگر کارشان در اروپا تمام است.

۲. حمله پلیس آلبانی به مقر اشرف در تیرانا اتفاق ساده‌ای نبود. کلیت این ماجرا در روزهای قبل، از پاریس و جلوگیری از نشست سالانه این گروهک کلید خورد و سپس به تیرانا رسید. منافقین از ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰، وارد فاز مسلحانه علیه مردم ایران شدند و با شورش میلیشیا و هواداران، به جنگ خیابانی پرداخته و عملا چرخه خشونت در این سازمان فعال شد. در جریان آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ موسوم به آشوب‌های «زن، زندگی، آزادی» گروهک تروریستی منافقین بیشترین کنش سیاسی و امنیتی علیه ایران را از خود نشان داد. این گروهک تروریستی تلاش کرد به همراه سلطنت‌طلبان و سایر گروهک‌های معاند، سیاست فشار و انزوای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را به بهانه حقوق‌بشر پیاده‌سازی کند که البته در نهایت مشخص شد تمام‌کننده این بازی کیست.

۳. پاییز گذشته و مشارکت گسترده منافقین در فتنه‌انگیزی علیه کشورمان نقطه‌عطفی در رابطه ایران و کشور کوچک آلبانی شد. این مشارکت و اقدامات منافقین به مرکزیت تیرانا علیه ایران که در ابتدا با سکوت مقامات آلبانی مواجه شد، چنان آشکار و روشن بود که خودشان هم احساس خطر کردند. پناه‌دادن به گروهکی مسلح می‌توانست خطرات بسیاری داشته باشد. بااین‌حال، شکست اغتشاشات ۱۴۰۱در نهایت سبب شد که سران این کشور سراغ توافق سال ۲۰۱۴ با سرکرده‌های این گروهک بروند. توافقی حقوقی که براساس آن دولت آلبانی به دلایل انسان‌دوستانه و حقوق‌بشری! به اعضای منافقین پناه داده بود و از آنها می‌خواست تا برخلاف آن رفتار نکنند.

۴. دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی بارها به آلبانی در مورد فعالیت‌های این گروهک هشدار داده بودند. از سوی دیگر، با فروکش کردن حمایت مالی برخی کشورهای منطقه از منافقین و نیز جنگ اوکراین و درگیری اروپا در این نزاع با روسیه و مهم‌تر از همه گرفتار شدن صهیونیست‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محرک‌های دولت آلبانی برای تداوم حمایت از منافقین و بیرون‌آمدن پیروزمندانه ملت ایران از فتنه پاییز۱۴۰۱، آلبانی فهمید که به نفعش است که بیش از این نباید به جریان تروریستی میدان دهد. به‌همین‌دلیل از چند هفته پیش هشدارهای مختلفی به اعضای این گروهک داده شد که بساط خود را جمع کرده و همه وسایل و تجهیزات موجود را تحویل دهند در غیر این صورت با اقدامات قانونی دولت و نیروهای امنیتی این کشور مواجه می‌شوند؛ درخواستی که طبق معمول با مخالفت اعضای این گروهک مواجه شد و درنهایت پلیس آلبانی با حمله به اردوگاه اشرف این موجودات کثیف را جمع‌آوری کرد.

۵. منافقین از ارکان اصلی جنگ ترکیبی سال گذشته علیه ایران بودند ولی از دو شب پیش و با جمع‌شدن تشکیلات فنی منافقین، به‌ویژه جمع‌آوری تجهیزات رایانه‌ای آنها فضای رسانه‌ای آرام‌تر شده و دیگر جوانان محلات!!! در توییتر هر شب یک جای ایران را فتح نمی‌کنند و هزاران اکانت فیک و فحاش که از خانه سالمندان تیرانا به‌روز می‌شد تعطیل شده است. از آن‌سو هم کشور بی‌دفاع آلبانی فهمید همکاری با صهیونیست‌ها و سفر به اسرائیل برایشان هیچ دستاوردی نخواهد داشت و باید سریعا اقتضائات دنیای جدید و هندسه جدید قدرت را درک کند وگرنه در این فعل و انفعالات از نقشه ناپدید می‌شود!

۶. کشورهای غربی چاره‌ای جز همکاری با ایران ندارند. ای‌کاش توافقات تهران ــ پاریس پس از گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای رئیسی با مکرون منتشر شود شاید درک خیلی از اتفاقات امروز آسان‌تر گردد.

۷. اپوزیسیون ایرانی همیشه ضعیف بوده و بعضا از فهم برخی بدیهیات عاجز است، آنها نمی‌دانند و یا نمی‌‌خواهند بدانند که حامیان آنها به‌راحتی از اپوزیسیون عبور می‌کنند. کسانی که امروز در جایگاه اپوزیسیون قرار دارند باید بدانند عاقبت‌شان همین عاقبت منافقین است. آمریکا و اروپا در برابر ایران به‌راحتی از آنها گذر خواهند کرد.

۸. جمهوری اسلامی دو موضوع را بارها ثابت کرده است. اول این‌که در برگرداندن بازی به نفع خود تبحر و تخصص ویژه‌ای دارد. از سوی دیگر بارها نشان داده که به‌راحتی از اقدامات ضدامنیتی علیه شهروندان خود نمی‌گذرد. حال این اقدامات اگر در خاک ایران باشد، فاعل با اقدام تنبیهی جدی روبه‌رو خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده هرکسی اقدامی علیه ایران انجام دهد، هرکجای این کره‌خاکی باشد به ایران آورده خواهد شد و به مجازات خواهد رسید. دیر و زود دارد، سوخت‌وسوز ندارد. نمونه‌های آن‌هم زیاد است: نشاندن هواپیمای ریگی، به ایران آوردن شارمهد تروریست تحت حفاظت اف‌بی‌آی، بازهم به ایران آوردن حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال از فرودگاه کشوری ثالث، بازگرداندن روح‌ا... زم و ... . در طول ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی این غیرت روی امنیت ملی را بارها به جهانیان نشان داده و ثابت کرده اقدام‌کنندگان علیه ایران و ایرانی هرکجای دنیا باشند در امان نیستند. سرنوشت منافقین در تیرانا تازه‌ترین این موارد بود و این موضوع ادامه خواهد داشت. اپوزیسیون باید آمادگی داشته باشند شب در نیویورک و لندن و ونکوور یا هرکجای دیگر بخوابند ولی صبح که بیدار شدند خود را در تهران ببینند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها