دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان

۲۹ فوتی ناشی از اعتیاد در استان خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم‌ آنلاین ـ وزیر کشور گفت: تغییر ساعت شروع به کار ادارات و دستگاه های اجرایی در کشور نتیجه مثبت داشت.
کد خبر: ۱۴۱۲۲۱۸

تغییر ساعت کاری ادارات در کشور نتیجه بخش بودتغییر ساعت کاری ادارات در کشور نتیجه بخش بود

وزیر کشور گفت: تغییر ساعت شروع به کار ادارات و دستگاه های اجرایی در کشور نتیجه مثبت داشت.

 احمد وحیدی امروز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در سفر خود به خراسان شمالی و در گفت و گو با رسانه ها که در بدو ورود به فرودگاه بجنورد انجام شد، اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.وی همچنین با اشاره به اهداف سفر خود به خراسان شمالی بیان کرد: انجام این سفر برای بررسی و مرور آخرین وضعیت استان است.وی افزود: در این سفر قصد داریم پروژه های در دست احداث خراسان شمالی را بررسی کرده و بازدیدی از خسارات سیلی که طی روزهای گذشته در این استان به وقوع پیوست، داشته باشه باشیم.وزیر کشور گفت: امروز تنگناها، پیشرفت ها و کمبودهای استان را دنبال می‌کنیم و تلاش داریم تا برنامه ای جامع برای پیشرفت استان تدوین شود.

 

وزیر کشور در دیدار با خانواده شهید احمدی ؛ شهدا مظهر مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی هستند و راه آن‌ها همچنان ادامه دارد.

احمد وحیدی وزیر کشور  در ادامه سفر ، در دیدار با خانواده شهید محمد مهدی احمدی که در ناآرامی های مرز ایران در سیستان بلوچستان و افغانستان به شهادت رسید، اظهار کرد: شهادت سرباز مرزبان ما نه تنها خانواده بزرگوارش بلکه کل مردم کشور را داغدار کرد.
وی با تاکید بر اینکه شهید احمدی و همرزمانش مقاومت شجاعانه و دلیرانه ای را در مرز از خود نشان دادند، افزود: سربازان شجاع فراجا در مرزبانی از حریم ایران اسلامی دفاع می کنند و این بسیار ارزشمند است.
وی تصریح کرد: خون هر شهیدی که بر زمین ریخته می‌شود منجر به رویش صدها شهید دیگر می‌شود که این از برکت خون شهدا است و راه آن‌ها ادامه دارد.
وزیر کشور گفت: خانواده شهدا نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان یک جامعه دارند و باید قدردان زحمات آن ها باشیم./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها